2012. november 7., szerda

Megint eltelt egy hónap....

Megint eltelt egy hónap és én jóformán semmit nem hoztam nektek. Rettenetesen szégyellem magam, főleg mert egyáltalán nem akarom hanyagolni a blogjaimat.

Vegazus írt egy nagyon kedves levelet nekem :) , neki már említettem hogy a napjaim eléggé zsúfoltak mostanában, de úgy látom hogy kezd kitisztulni a kép már magam előtt. Elég sok dolgot kell csinálni a suliba, szerencsére jó sok részén már túl is vagyunk, de persze még jó pár szembe is jön velünk. Lesz pár dolog, amiről mindenféleképp szeretnék majd nektek mesélni :) ...

ÉS! A múltkor már említettem nektek a Jótékonysági koncertet, mostmár nagyjából az is szépen kitisztult.

November 20-án (kedd) 6-tól gyertek el a szegedi Rongy Kocsmába, ahol a GEMMA Fejlesztő Iskolának rendezünk gyűjtést! A belépő 200 HUF vagy valamilyen adomány lesz. Jelenleg 3 fellépőnk van (a 4. sajnos eltűnt, de reméljük hamarosan ő is előkerül....) - a Jackie Brown zenekar, The Lighters és az Anyám és Nyulam. A zenekarok közti szünetben pedig egy hastáncbemutatót láthatnak az érdeklődők!

Facebook esemény: Link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...