2011. október 2., vasárnap

Díjat kaptam Vegazustól ^^


Díjat kaptam Vegazustól, amit itt szeretnék megköszönni, hogy engem is kiválasztott :) ! A díjat a szép és némi extrát tartalmazó blogok kaphatják meg, és tovább is szabad adni :) ... Azért nem írtam eddig erről, mert még most is gondolkodom, hogy kiknek adjam tovább, mert legszívesebben mindenkinek odaadnám :) ... De íme hát azok listája, akiknek át szeretném adni:


A gyönyörűséges ékszerei mindig megdobogtatják a szívemet :) ... 

Nagyon különleges cipzár-ékszereket láthatunk ezen a blogon, amiben a legjobb az szerintem, hogy ilyet még sehol se láttam előtte!

Egyik kedvenc blogom a sok közül, mert mindig nagyszerű ötleteket ad ahhoz, hogy hogyan is tehetnék széppé otthonunkat egyszerűen :) ... 

Szintén az egyik kedvenc bloggerínám, a tehetsége előtt mélyen fejet hajtok!!!

Egy fiatal bloggerína, aki "projecteket" csinál, amelyeknek fő célja az, hogy jobb emberré tegyék. Lehet ennél jobb blogtéma :) ?

Főleg azért, mert rengeteg érdeklődési körömet kielégíti, sok különlegességről ír benne Poppy, akinek egyébként a másik blogja is hihetetlen jó :) ! 

Szintén egy gyönyörűséges blog, és persze DyingRose69 krea készítményei se semmik :) !

Szintén egy olyan különleges és szép blog, amit képtelen lennék kihagyni ebből a felsorolásból :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat! Tetszenek a kiválasztott blogok is!

    VálaszTörlés
  2. jajj...meg is lepődtem! az első ilyen díjam! ^^ köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  3. Úristen! Nagyon megtisztelő ez nekem (': Köszönöm szépen! Nagyon megérdemelted te is, sokat dolgozol ezen a blogon, csak így tovább(:

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm és a kedves szavakat is, meghatódtam!! :)))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! Tőlem pedig ezt kapod!http://annaekszer.blogspot.com/2011/10/az-elmult-ket-hetben-elarasztottatok.html

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon köszönöm!!! További jó blogolást Neked is!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...