2011. október 2., vasárnap

30 nap Gothoknak - 17. A kedvenc Goth márkád

Kedvenc Goth márka? Hát, egyáltalán nem vagyok egy "brand-whore", nem érdekeltek sose a márkák... Ami jó, az jó, ami tetszik, az tetszik, nincs semmihez se "márhahűségem" (kivéve a Milkához ^^). Inkább picit átalakítom a kérdést - Kiknek a ruhái tetszenek a legjobban? Ebből viszont kettő van :) ...
Zsepkendőket elővenni, szíveket eltenni, gyönyörű ruhák, MINDETAKARÓÓM-felkiáltások várhatóak!

1 - My little Halo
Imádom ezt a csajt, egyrészt mert angol :D , másrészt, mert gyönyörű ruhákat készít, és nem csak ezt vagy azt, hanem állati széles a palettája! Készít vintage, lolita, punk, goth cuccokat, ruháktól kezdve az apró kiegészítőkig. Érdemes szerintem belenézni a honlapjába, mert tényleg gyönyörű dolgokat csinál :) !!!





2 - Metamorphose temps de fille
Ez szintén nem egy kimondottan Goth márka, sőt, ez egy abszolút lolita márka, de attól még gyönyörű ruháik vannak (bár az is igaz, hogy nekem szinte az összes lolita ruha gyönyörű ^^)... Azért választottam egyébként a sok szép ruhát gyártó lolita márka közül, mert rengeteg fekete cuccuk van, illetve rokokós, különleges szabású, kinézetű :) ...









6 megjegyzés:

  1. wow...az a masnis táska mesésen szép!

    VálaszTörlés
  2. Ugye ^^? Nagyon tetszenek az ilyen masnis kis cukiságok :)))

    VálaszTörlés
  3. én is odavagyok a lolita ruhákért...főleg a gothic-ért*-* csak nem tudom hol lehet errefelé kapni ilyeneket...:S (a varrónőkben meg nem bízok, mióta az egyik elrontotta egy ruhámat)

    VálaszTörlés
  4. Hát, szerintem itthon két lehetőséged van - átalakítások és turik :S ... Főleg, ha nem van lottómilliomos és nem tudod megfizetni a milliós ruhákat :S ...

    VálaszTörlés
  5. Valahogy annyira egyet tudok veled érteni:D Nem vagyok én sem márka függő, mondjuk kicsit ironikus is lenne...erről majd írok én is(;
    Az a Meta csipkés ruha egy álom!!! \*o*/ Nagyon csini dolgokat válogattál össze.

    VálaszTörlés
  6. Hát, nem volt nehéz dolgom ^^... De azért köszönöm :)))

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...