2011. október 4., kedd

Szülinapi akció a Reában!

"Ünnepeljünk ismét együtt ! 

3 éves lett a budapesti boltunk és ez alkalomból ezévben is szeretnénk felajánlani Önöknek 8 % szülinapi kedvezményt(más kedvezményekkel nem vonható össze)  október 6.-án és 7.-én abudapesti boltunkban ( 1183 Bp, Felsőcsatári út 13. Tel/Fax: 06 1 292 14 87)
Várjuk Önöket szeretettel ( és egy kis csipegetnivalóval).
Köszönettel:
Rea Tex Kft csapata"

Jó vásárlást mindenkinek :) ! Aki teheti, szerintem használja ki ezt a klassz akciót! :) Én csupán figyelemfelhívás miatt "reklámozom" ezt, sajnos semmilyen juttatást nem kapok érte a Reatól (pedig pár szép fekete csipkét szívesen elfogadnék tőlük többek között :D ! )

7 megjegyzés:

  1. Úúú, de ez rendelés esetén nem érvényes, mi? :/

    VálaszTörlés
  2. Hát, be kell valljam, fogalmam sincs, ennyit írtak csak az e-mailben :S ...

    VálaszTörlés
  3. hmm... írtam ám neked e-mailt, megkaptad? :)

    VálaszTörlés
  4. Ha írtam rá választ, akkor igen. Mikor írtad :O ?

    VálaszTörlés
  5. Egy hete asszem. Nem gond, csak annyit akartam kérdezni, hogy Te hogy csináltad a rendelést, mert neked is úgy vitték le Pestről ismerőseid a cuccot, és én is valami hasonlót tervezek :) Mondjuk lehet, hogy amíg az akció tart, simán megvetetem vele, amit szeretnék :)

    VálaszTörlés
  6. A rendelést neten csináltam meg, és ott van egy olyan lehetőség, hogy személyes átvétel vagy valami hasonló. Én úgy szoktam.
    Nem kaptam meg akkor viszont a leveledet :S ...

    VálaszTörlés
  7. nincs semmi gond, biztos elkutyulta az éter, előfordul :) köszi az infót ^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...