2012. január 13., péntek

Egy nyersen igaz történet ...

A Fércműveken olvastam ezt az idézetet, annyira megtetszett, hogy muszáj megosztanom veletek :) ... A Családos-szexualitásos érdekességek sem maradnak el, ígérem, de most sajnos ennyi telik tőlem, túlizgultam a vizsgámat, DE! képzeljétek, egy gyönyörűséges 5-öst kaptam ^^!! Így a 2. résszel holnap jelentkezem, remélem nem baj :) ! Ma - sajnos - más tollával ékeskedem :) ...

"– Hát, ezeket én is meg tudtam volna csinálni – mondta az a szánalmas öreg faszi, akit Tommynak hívtak, és már nyafogott egyet azon is, hogy miért olyan rövidek a kávészünetek.
– Ja, mos’ már igen, vén szarrágó – mondtam neki. – Most, hogy láttad őket. Így már bárki meg tudná csinálni őket. De nem jutott eszedbe. Úgyhogy elkéstél. – Elégedett voltam magammal. Az egészet az egyik tanáromtól szedtem fel még a suliban, leszámítva a „vén szarrágót”. Azt én tettem hozzá. Valami verset olvastunk, és az egyik kölyök pontosan ugyanazt mondta, mint most Tommy – „Ezt én is meg tudtam volna csinálni”. Mert könnyű vers volt. Rövid, és ismertük az összes szót belőle, és még csak nem is rímelt. És a tanár azt mondta: „Nem, nem tudtad volna. Most már tudnád, mert egyszerűen csak lemásolhatnád. De magadtól nem jutott volna az eszedbe.” Ez okos, gondoltam. Különben Tommy nem szólt hozzám, mióta vén szarrágónak neveztem, aminek örülök."
- Nick Hornby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...