2012. január 8., vasárnap

Új szokást akarok bevinni az életembe - amint beszereztem egy gyönyörűséges teázó készletet, meg fogom tartani az 5 órai teát (kivéve ha suliban vagyok, ott biztos nagyot nézne a porfesszor úr/asszony, ha 5.00-kor fognám magam, és elővennék egy teáskészletet és miközben ő előadást tart én elszürcsölgetném :D ...). Amolyan hagyományos forma lenne, szép teáscsészével, teáskannával, uborkásszendviccsel :D (Bunbury, avagy jó ha Szilárd az ember).

És most jöjjön sok-sok "nemakaroktanulni" és "itt-akarok-lenni-ilyen-ruhákban-ilyen-csészékkel" nevezetű hangulatos, szívfájdító kép...
Képek forrásai: Google és DevArt


















3 megjegyzés:

  1. De gyönyörű képek *-* És szerintem nagyon jó ötlet ez a délutáni teázás :)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a kepek meseszepek!
    Az angolok allandoan teaznak reggeltol estig. Probald ki a teat tejjel is egyszer, ha meg nem probaltad. Rakj egy fekete tea filtert a cseszebe, forrazd le forro vizzel, jol nyomkodd ki benne a teat kanallal, majd ereszd fel ugyanannyi mennyisegu tejjel.

    VálaszTörlés
  3. Igen, amikor kinn jártam Angliában, akkor a vendéglátónk csinált nekünk "tejes teát", isteni finom volt, de amikor itthon szerettük volna megcsinálni, valahogy nem volt az igazi...
    De mindenféleképp kipróbálom majd a recepted, köszönöm hogy megosztottad velem :) !

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...