2012. január 23., hétfő

Praktika - Malina szett

Tudjátok mit jelent a "malina"? Szerbek hívják így a málnát ^^! Szeretem a szláv nyelvek nyümölcs-elnevezéseit, mindegyik olyan, mintha becéznék, vagy legalább egy vicces névvel illetnék az adott finomságot :) ... Pl. a "Jagoda" szintén szerbül epret jelent, míg a "jábláká" oroszul almát (cirilül яблоко) jelent, a gruszki lengyelül pedig a körte.

De ugyebár a malina-nál jártunk :) ...
Egy kicsit azt hiszem túlzásba estem a PhotoScape-el, de szerettem volna, ha úgy látjátok a szettet, ahogy akkor én láttam - a nap átsütött a gyöngyöcskéken, mintha csak nyár lett volna, és az embernek kedve lett beléjük harapni, s már érezzük is a szánkban apuka mindig termő málnájának, ami a kert végében terem, semmihez sem fogható ízét :) ... Végülis... csak összejött ez a "nyári" szett.


Áll egy karkötőből, telis-tele zöld levélkékkel, piros málnákkal, piros-zöld pillangókkal, és még itt-ott pár plusz ezüst és zöld gyönggyel :) ...



És áll egy szintén málnákat, leveleket és zöld gyöngyöcskéket tartalmazó lógós fülikéből :)



És íme hát a szett együtt. Talán az én hibám, hiába tudom hogy gyöngy, az embernek tényleg kedve támad beleharapni és elmajszolni! :)




Legközelebb, ígérem, nem fogok ennyire világos képekkel jönni, de higgyétek el, most muszáj volt, hogy visszaadhassam nagyjából a napfényben csillogó gyöngyök hatását :) !

És hogy mi lesz ennek a szettnek a sorsa? Lehet, hogy eladásra vagy elajándékozásra kerül, de az is lehet hogy megtartom, még nem tudom. Nem illik egyáltalán hozzám, mégis nagyon tetszik :) ...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és olyan vidám is :) azok a málnák mintha tényleg valódiak lennének! ^^ Na most alig várom, hogy 'málnaszezon' legyen. ;)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...