2012. február 3., péntek

The Versatile Blogger-díj :)

Abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy Poppy megajándékozott ezzel a csodálatos díjjal, a "The Versatile Blogger"-el vagyis magyarul "A Sokoldalú Blogger", amit nagyon szépen köszönök neki :) !

Miután valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követni:
* megköszönni a díjat, akitől kaptad és linkelni a blogját
* 7 random dolgot felsorolni magadról
* 15 bloggernek továbbítani, akiket kedvelsz és a tudomásukra hozni

7 random dolog:
1. Nagyon nehezen alszom el, de ha egyszer sikerül, engem egy tüzérség sem kelt fel onnan :) ...
2. Nagyon lusta és "halogatós" tudok lenni, amin próbálok változtatni...
3. Mai napig nagyon szeretek játszani.
4. Szeretem a filmes idézeteket, sok kedvencem van, egyszer már írtam a Rózsa nevéből lévőt, a másik nagyon-nagy kedvenc a Tanúból a "A szexuálitást hagyjuk meg a hanyatló nyugat ópiumának" :D ...
5. 8 évig versenyszerűen úsztam, van is pár érmem belőle. A mai napig nagyon szeretek mellet és hátat úszni.
6. Néha van egy csomó "mutogatnivalóm" nektek, mégsincs erőm/ihletem írni róluk, és ilyenkor nagyon-nagyon szégyenlem magam :( ...
7. Meglepően könnyűnek éreztem 15 blogot kiválasztani, nem azon kellett agyalnom, hogy kinek nem, hanem kinek igen :))) ... Bár próbáltam úgy válogatni, hogy olyanok kapják meg, akik eddig nem. Így, aki itt nem látja esetleg a blogját, az azért van, mert valószínűleg már mástól megkapta.

15 Blog, akiket kedvelek :)))
1. Vegazus ékszeres doboza
2. Csipetnyi szeretettel
3. Viktória's Style
4. Berta blogol
5. Kreatív Anyabanya
6. Gabryella kreatív 
7. Ewa gyöngyös világa
8. Hard candy
9. Makupmania
10. Anna Ékszer
11. Gombvilág
12. Tiffany és Csaba
13. Kalandozásaim
14. Lorelai's Beads
15. Évi műhelye

11 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...