2012. február 4., szombat

Az "orosz" blog...

Россия a szememmel



Kicsit hirdetem, nehogy valaki azt mondja rám a végén, hogy én bizony nem csinálok semmit :) ... De, igen, csinálok, csak épp a másik blogon! Ma ugyanis "csak" 7 cikket írtam oda (plusz holnapra beidőzítettem párat ^^), és köztük találhattok pár nagyon klassz receptet is, ami talán jól fog jönni :) ! Mindenféleképp ajánlom a sült pirogot, ami egy nagyon-nagy kedvencem, és leginkább egy "töltött langoshoz" tudnám hasonlítani. :) ...
Nah, de megyek is vissza, fordítgatok még (igaz angolból ^^") pár jó kis receptet, komolyan mondom, miközben olvasom őket, összefut a nyál a számban, legszívesebben mindből ennék ^^! Na jó, talán a kaviáros palacsintát kihagynám ... de csak mert nem szeretem a kaviárt :))) ...

Így, akit érdekel ilyen hidegben, hogy milyen is az OROSZ TÉL, az olvassa el azt a cikkecskét is, mert olyan számok lesznek benne, amitől azt hiszem mi azt mondjuk, hogy most nálunk kánikula van :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...