2012. február 9., csütörtök

Sacra Corona - A második legjobb magyar film

Hát, az alcímet én adtam neki O:) ... Mivel az első a Kontroll. És ez a film szerintem majdnem felülmúlta a Kontrollt. Egy hatalmas gond van benne - a ZENE. Meg állítólag nem mindenhol hű a történelemben, legalábbis a kommentek alapján ezt mondták sokan. Hát, én sajnos nem tudom, nem voltam ott :) ...

Azért írok erről a filmről főleg, mert sosem hallottam róla, egészen véletlenül akadtam rá. És eszméletlenül jó a rendezés, a történet, a színészek... MINDEN! Kivéve a zene... Nem tudom, valahogy nem illik a jelenetekbe, vagy túlmutat azokon, vagy alulmúlja azokat. Sosem passzol hozzá. Tényleg kár érte. Mert gyönyörű a képi világa. Ajánlom mindenkinek, a történészektől - akik jobban értenek a valóságalapjához mint én ^^ - némi elnéző szemet kérek :) ... Ha töritanár lennék, tuti leadnám ezt a gyerekeknek. Mert tényleg nem tudok rá mást írni, mint hogy nagyon jó, nagyon tetszett, és sajnálom, hogy nem az ilyen filmek vannak többségében - mert szerintem ehhez képest a "tucatmagyarfilm" (kivétel az a pár Kivétel) huszadrangú ehhez képest.

Ha esetleg nem ismernétek, és unatkoznátok este/hétvégén, szerintem érdemes belekukkantani, hogy nini, ilyet is tud ez a magyar "filmipar" :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...