2012. február 27., hétfő

Nem értem...

Picit gondban vagyok. Nem értem, hogy hogy tudtam 3 olvasót is elveszíteni - és mind a 3-at a mai napon. Volt már hogy iratkoztak le rólam, egy ember eddig ^^", nem is estem tőle kétségbe, hiszen gondoltam nem erre számított vagy ilyesmi. De a mai napon 3-an is leiratkoztak rólam... Legalábbis a 80 olvasóm visszaugrott 77-re. Pedig 100-nál játékot akartam hirdetni, és csak az időhiány miatt nem hamarabb.

És ez kicsit most megviselt - mivel nem tudom hogy mi ennek az oka. Valami bántót írtam ki? Igen? De akkor mit? Mindig azt próbálom hogy senkit ne bántsak meg, de ezek szerint sikerült.

... Tehát, ha valaki tudja hogy mit rontottam el, az kérem jelezze, írja le nyugodtan. Nem fogok megsértődni, miért is tenném? Az igazság miatt nem szabad.

UPDATE
Na jó, ez "vicces" - 77ből újra 80-an vagyunk, de szerintem a misztikus "3-as" teljesen új olvasókból áll... (Üdv nekik itt!)
Nem értem, nagyon nem értem...

Update2
Jó, azt hiszem a Bloggerrel van valami... Előbb 79-r-e visszaugrottunk, most meg már 81 olvasóm van O_O ...

14 megjegyzés:

  1. Szerintem ne emészd megad rajta. Persze, biztosan rossz érzés, de nem hiszem, hogy a Te hibád. Ez a Te blogod, a Te gondolataid, ha valakinek nem tetszik, nem kell olvasni. Te nem rontottál el szerintem semmit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben igazad van, de inkább az zavar hogy valami rosszat írtam, amivel megbántottam embereket és nem tudok róla.

      Törlés
  2. Szia! Lehet csak a blogger vacakol, mar en is jártam úgy, hogy eltűntek az olvasók, aztán pár napra rá "visszajöttek".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, ezt a lehetőséget is fenntartom, nagyon kíváncsi leszek hogy a blogger hibája volt-e ,vagy az enyém :S ...

      Törlés
  3. Megosztottam az oldalad a Facebook-on. Remélem, visszakapod az elveszett olvasóid és kicsit közelebb kerülsz az áhított 100 olvasóhoz:-)
    Én továbbra is szeretem az oldalad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, Poppy, nagyon szépen köszönöm, nagyon aranyos tőled ^^! Nem is tudom hogy mit mondjak... :$ Köszönöm!

      Törlés
  4. Szia! Én most feliratkoztam, mert gyorsan átfutottam pár bejegyzést, de ígérem, a későbbiekben is visszanézek, és fel a fejjel!
    Szép napot!
    Üdv:
    Klaudia

    VálaszTörlés
  5. Ezen tényleg kár kiakadni. Én már összesen 2 év alatt vesztettem el vagy 6-7 olvasót. Gondolom nem tetszett nekik, hogy mikről posztolgatok :'D Hát, urambocsá', akkor had menjen. Ráadásul pont olyanok voltak, akik még egy félszavas kommentet sem írtak tartózkodásuk alatt. Akkor minek sajnálni? {:
    Lesznek újak, olyanok akik nem lécelnek le pár sikamlósabb témánál. Ebből gondolhatod, hogy vajon mikor vették fel a nyúlcipőt. Nálam pl a Nazi Germany-s posztoknál :'DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, csak ott, abban a pillanatban képtelen voltam ilyesmire gondolni :) ... De azért nagyon szépen köszönöm a biztatást ^^!

      Törlés
  6. Ha a te "hibád", hát megérdemlik. Szerintem semmi bántót nem írsz, a kommentekre szinte mindig visszaválaszolsz, szóval abszolút ne emészd magad. :)

    Más részről sokkal elképzelhetőbbnek tartom a blogger hibáját. Nálam rendszeresen műveli azt, hogy feliratkozom több emberre, és valamiért ignorálva őket, az olvasólistába nem teszi ki őket. Ergo azt sem tudom, hogy írtak valamit, ha csak külön rájuk nem nézek. Vagy éppen rendszerint van 77 olvasott blogom, tíz perc múlva 89, anélkül, hogy bárkire feliratkoztam, vagy töröltem volna. :D Van ilyen, ne aggódj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a kedves szavaidat ^^! Igazából, én is elkezdtem arra gondolni, hogy a blogger hibája lehetett... Egyébként néha nekem se mutatja az összes bejegyzést, és később, valami miatt visszapörgetek, akkor látom, hogy hohó, ezt nem is láttam... Tehát, elképzelhető hogy a blogger a ludas...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...