2012. február 8., szerda

Praktika - Nincs még kész ...


Nemrég készítettem egy karkötőt, kámeával...


Egy filmben láttam hasonlót, naná, hogy nekem is kellett egy :)))) ... Persze már nem emlékszem, hogy melyikben, de TALÁN az Észak és Délben ^^" ... Imádtam!


3 sor gyöngy, és mivel sajnos nem volt megfelelő mennyiségű egyik színből sem, így kétszínű lett.


Persze az eredménnyel nem voltam megelégedve, így nemrég vásároltam barna gyöngyöket, de ezek sajnos valamivel kisebbek mint a többi...


De ki fogom őket cserélni, már csak azt nem tudom, hogy mikor :) ... De ki lesz cserélve, legalábbis úgy érzem, hogy sokkal jobban nézne ki barnával, mint ilyen "csicsásan". Bár azt hiszem ebből 4 sor lesz...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól fog mutatni barnával, tessék majd megmutatni azt is :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép. :) Megkérdezhetem, hol veszel kámeákat? Már nagyon régóta szeretnék egyet én is, de ilyen kisebbet, mint ez is, mert például Meskán elég gigantikus kámeákat találtam eddig. ^^; Etsy-ről meg ugyebár meglehetősen drága sajnos. =S

    VálaszTörlés
  3. ReaTex-ből rendeltem, nem tudom, hogy van-e még... :S Talán tavaly Karácsonykor, vagy úgy akörül.
    Egyébként ez sem olyan pici, kb. 4 centis.

    VálaszTörlés
  4. Szuper ez a karkötő, melyik filmben láttad?
    Gondolom valami romantikus lehetett, mert nagyon olyan a hatása!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Észak és Dél, azt hiszem a 4 részes, talán BBC-s változat :)

      Törlés
  5. Az Észak és Délnek a sorozat verzióját imádom...! x)
    Szép lett! A rózsaszín gyöngyök helyett szerintem is jobb lenne a barna, de lehet, hogy én egy sor fehéret megtartanék...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a "baj", hogy - nem tudom a képen mennyire látszik - a fehér és a barna gyöngy különböző méretű, sajnos nem volt a boltban barnából ekkora, csak zöld meg kék volt :-/ ...

      Törlés
  6. Iiigen, ha jobban megnézem, azért látszik ám...:P De tuti, hogy csak barnával is szép lesz! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, remélem, mert sokat szenvedtem vele, ma egész nap szedegettem le róla a cuccokat :D ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...