2012. február 9., csütörtök

Utolsó padban

Sikerült egy másik gyönyörű gyöngyszemre is ráakadnom :) ... Én persze sírtam rajta, mert mindig, mindenen sírok, amiben megjelenik a diszkrimináció és/vagy a tolerancia. A "... és köszöni, hogy befogadtuk"-reklámok kezdetekor már kifutottam a szobából :D ... Borzalmas vagyok ilyen szempontból... De ez a film akkor is nagyon szép :) ... 1975-ös, így némi "szoci nézetet" is közvetít, de annyira szépen, rejtetten és burkoltan, hogy az embernek talán annyira fel se tűnik ha nézi a filmet. :)
De mondom, az olyanoknak mint én ,azoknak nem szabad megnézni :) !


Szóljatok, ha már unjátok, hogy filmekkel jövök, de az a baj, hogy 1 - fényképeznem kéne ^^, 2 - dolgoznom kéne a kis kreálmányaimon. És filmnézés közben (ha nem sírok épp :D ) akkor dolgozom is, de fényképezni nem lehet... ahogy sötétben sem :S ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...