2012. február 18., szombat

A bloggerekről...

Viki összegyűjtött jó pár tévhitet a bloggerekkel kapcsolatban, gondoltam megosztom veletek a véleményecskémet, hátha érdekel valakit :D ... Bár én nem vagyok azt hiszem egy "átlagos" blogger, hiszen szegény blogomnak nincs igazi témája, hiszen van itt minden, ami szem-szájnak ingere... És remélem hogy ti is látjátok :) ...

1. Sokat költenek, sokkal többet, mint egy átlag nő.
Ez szerintem egyáltalán nem így van, sőt, ismerek olyan nőt, aki 3-4xer többet költ mint én, pedig nincs blogja. De szereti a "kence-ficéket", a polcain alig férnek el, de neki szüksége van rájuk.

2. Rengeteg ingyen terméket kapnak.
Hát, én még pl. egyszer sem kaptam, max ajándékba családtagjaimtól, de ők azt kifizették. De aki akar, az nyugodtan küldhet nekem bármit ingyé :P ...

3. Nem dolgoznak.
Ha a kreatív tevékenység nem számít munkának, akkor valóban nem dolgozok - hiszen nappalis egyetemista vagyok, aki reggel 8tól este 6ig ott ül a padban, és max fél órás szünetei vannak. De nagyon sok olyan blogger van, aki ha már nem tanul, akkor igenis hogy dolgozik. Erről leginkább az árulkodik, hogy mikor/milyen időközönként ír.

4. Minden nap sminkelnek.
Erre szerintem én vagyok a legnagyobb ellenpélda, hiszen én szinte soha nem sminkelek. Bár mostanában már néha igen - egy kis korrektor, szempillaspirál, ajakápoló. Nálam ez a "hatalmas smink" :) ...

Innentől kezdve én kínomban már nevettem...

5. Tökéletes az életük.
Senkinek sem tökéletes az élete. Örülnék én annak, ha valóban csak annyi dolgom/problémám lenne, mint amennyit itt a blogban megemlítek, de gondolom az természetes, hogy nem akarja senki se az összes dolgát ország-világ elé teríteni. Magánügyek igenis vannak. Ráadásul egész sok blognál láttam az elmúlt évben, hogy a blogger kórházba kellett hogy mennyen ilyen-olyan okkal.

6. A barátjuk pénzeli őket.
Engem max az apukám és az anyukám, hiszen még ők "tartanak el", hogy ne kelljen diákhitelesnek lennem :) ...

7. Érettségiük sincs.
Anélkül pedig nehéz egyetemre járni, vagy diplomás munkát végezni. Pedig nem egy egyetemista, vagy épp valamilyen pedagógus ír blogot (legalábbis azok közül, amiket én követek).

8. Mindegyik magamutogató.
Ezzel is igencsak vitába tudnék szállni, de helyette mondok valami mást. Ha valaki egy bjúti-blogot üzemeltet, az természetes, hogy mutat sminkeket/outfiteket szerintem. És hát igencsak nehézkes lenne, ha nem mutatná meg, helyette leírná, hogy "Kék szemhéjtus, sötétkék szemhéjpúder, némi csillámpor a tetejére" - el tudnánk ezt így képzelni? Meg tudnánk ezek után valósítani? Gondolom nem...

9. Mindegyik koplal és folyton fogyókúrázik.
A legtöbb nő egyik hobbija a fogyókúr(v)a. Én nagyon nem szeretem, de folyton próbálkozom vele, hiszem MINDEN NŐ csinos szeretne lenni, nem igaz :) ? Ráadásul most hallottam, hogy az új "trend" a kismamáknál az az "Éhezz kettő helyett" - és totál ki is borultam rá. Ezek a mamák nem gondolnak arra, hogy a szegény gyermekük fejlődik, növekszik, és ahhoz táplálék kéne?! Könyörgöm, ne kismamaként akarjunk karcsúak meg nádszálvékonyak lenni! Helyette gondoljunk a gyermekünk egészségére!
Aki meg nem érzi jól magát - és épp nem terhes - az miért ne fogyókúrázzon, hogy úgy jobb legyen a közérzete :) ? Nem csak a bloggerek csinálják ezt, hanem nagyon sok "nem-blogger" is... Lassan ez egy természetes dolog lesz (sajnos).
A koplalással én sem értek egyet, hiszen köztudott, hogy a koplalás okozza a "jójó-effektust", hiszen a szervezet a táplálékhiányt úgy próbálja kompenzálni hogy még többet raktároz el, mondván, hogy ez a "hülye" megint nem fog kaját venni magához, jó lesz felkészülni rá...

10. Minden outfit és smink csak a kép kedvéért van.
Nincs közvetlen tapasztalatom ezzel kapcsolatban, de szerintem ez nem így van - hiszen ha valaki bemutat egy outfitet/sminket, általában megjegyzi, hogy ez mikor, hol, milyen alkalomból volt rajta, és gondolom nem viccből írják oda.
A sminkeknél sokszor van a "tippadás", amit valószínűleg utána lemosnak, ki tudja, de az pedig nekünk készült, minket segít. Inkább hálásnak kéne érte lennünk, szerintem.

4 megjegyzés:

  1. Az első négy még csak-csak érthető, ha a szépségápolással, sminkkel foglalkozó blogok kapcsán persze, hogy ilyesmik jutnak eszébe a rosszakaróknak. Na de a többi...? Savanyú a szőlő, tudod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát de tényleg... Kíváncsi vagyok, hogy miért jut ilyesmi eszébe bárkinek is...

      Törlés
  2. Nem tudom, kik azok akik ezt képzelik a Life Style bloggerekről, de biztosan nem százasak.
    Eleve az első pont egy baromság. Embere válogatja, van akinek több adatott meg, van akiknek nem. Őrültség lenne azt képzelni, hogy kollektíve minden blogger burzsoá.
    A második pont valamilyen szinten megállja a helyét, mivel sokan szoktak nyereményjátékokon részt venni és ezáltal ingyen jutnak dolgokhoz is. Viszont a többi sztereotípiának is súlyos pont egyszerűen nevetséges:'DD Nem is vesézem ki őket mondatról mondatra, csak annyit tennék hozzá az utolsóhoz, hogy talán valakinek a fotózás önkifejezés nem pedig magamutogatás és meglehet hogy a képeivel (legyenek azok akármilyenek) szeretne maradandót alkotni vagy közvetíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ez egyértelmű, de vannak olyan emberek, akiknek ki tudja honnan vagy miért, de bolond gondolataik támadnak, olyanok, amelyeknek semmi köze a valósághoz :) ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...