2012. február 19., vasárnap

Praktika - Bloody Valentine


Elcsépelt cím, talán. Ráadásul meg is késett. Tovább nem csúszhatott, így most mutatom meg :) ... Mert hát igen, "Valentin-napra" készültek. Ők is, ma még mutatok mást is ;) :) ...


Ne kérdezzétek miért ,valami miatt képtelen voltam most Valentin-napkor "plüss-macis-piros-szíves" hangulatba lenni. Egyszerűen képtelen voltam rá, pedig próbáltam. De nem ment. Ez van :) ... Legalább kaptam epres csokit :D ... A legpozitívabb dolog volt abban a napban.


Hogy mire törekedtem? Hogy legalább egy kicsit legyen némi "horror"-hatása a drágának. Mert hát ez volt a fő lényege, az "elkent vér", a címhez megfelelő tartalom :) ...

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...