2012. február 17., péntek

Érdekesség-vadászat 4.

Egy hely, amit egyszer meg kell nézni :) ...

2005-ben néhány bécsi művész egy 6096 centis (200 ft) óriásnyuszit kötött Olaszországban. A következő 20 évben megtalálható lesz a nyuszika (úgy tervezik, hogy 2025-ig) a Colletto Fava hegyoldalon, mely 1500 méter magas és a Piedmont  régióban található. 
Az egyik készítő, Wolfgang Garntner azt mondta, hogy olyan érzés e mellett a nyuszi mellett állni, mint Gullivernek; nem tudsz semmi mást sem tenni így, csak mosolyogni. Ám a nyuszi mellett nem csak sétálni lehet, akinek kedve van, akár meg is mászhatja a rózsaszín puhaságot, ráadásul a pociján meg is lehet nyugodtan pihenni :) . 




6 megjegyzés:

  1. Úristen, azt hiszem felkerült a "mindenképpen el kell jutni" listámra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálam is, csak véletlen lehagytam az elejéről, de már korrigáltam is ^^" ...

      Törlés
  2. Mádör of rebicc O____O

    Komolyan azt hittem mikor csak immel-ammal láttom blogokon, hogy PS. :OO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ott van, én is megnéztem Gúgli-Örszön :D ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...