2012. március 4., vasárnap

Fekete és fehér ruhás nő


Még amikor volt kis hazánkban is Zone Europa (hogy azon milyen jó filmek mentek!!! Vissza-vissza-vissza!), akkor láttam a "Fehér ruhás nőt" (Woman in white, 1997). Istentelenül jó film volt, legalább 4xer megnéztem (Zone Europán egész sokszor volt ismétlés) - jó kis victorian-story (hát mi más is lenne?), amitől az embert kirázza a hideg, és legszívesebben még 4-5ször végignézné!

A könyvet is el kell belőle olvasni... Muszáj lesz :) ...

A filmről pár szót:
"Marian és Laura féltestvérek. Édesapjuk halála után, a lányok gazdag és excentrikus nagybátyjuk öreg kastélyába költöznek. Bácsikájuk elhatározza, hogy festeni tanítatja unokahúgait, ezért felfogadja Waltert, a rajzmestert. Laura és a tanító között elso látásra szerelem ébred, ám a lányt már odaígérték másvalakinek. A szerelmesek nem tudják, mit tegyenek. Eközben a kastélyban furcsa dolgok történnek: egy fehér ruhás no szelleme kísért. A két testvér elhatározza, hogy fényt derít a titokra. Nem is sejtik, hogy nemsokára valaki meg fog halni."


És most akadtam rá a "párjára", a Fekete ruhás nőre - vagyis a Woman in Black, 2012, amiben a főszerepet Daniel Radcliffe játsza! Ami számomra megdöbbentő volt, hogy képtelen vagyok a "kis Harry"-re úgy nézni, mint egy érett férfire :)))) - pedig nagyon jó kis victorian-story-nak ígérkezik ez is, kicsit talán rémisztőbb, mint a Fehér ruhás hölgy ,de abszolút egy "must see" darab! Nagyon várom, hogy kihozzák nálunk is :) !


Erről a képről is kinézteről nekem egyébként az Észak és Dél John Thornton-ja jut eszembe, ahogy Richard Armitage játszotta (és hát ő azért nagyon nagy beszt lett ^^)...

Na, ugye hogy van közte pici hasonlóság :) ? 

Egyébként, ami nekem nagyon-nagyon-nagyon megtetszett az a Lady in Black trailerje! Nagyon "creepy" lett, le a kalapokkal a készítője előtt :) ! Abszolút látványos, figyelemfelkeltő, és az ember tudni akarja, hogy mi történik a film többi részében :) !!!


Nem tudja valaki, hogy mikor jön ki nálunk? Elméletileg februárban jött ki Ááámerikában, így hamarosan - remélem - hozzánk is megérkezik :) ! Persze, lehet addig nem fogok tudni várni ^^...

15 megjegyzés:

  1. A Woman in Black nagyon jó volt, komolyan, az elsô olyan kísértetház sztori, ami tetszett, de szerintem szegény kölyök már egész életében Harry Potter marad...nagyon fura volt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, most már tényleg meg kell néznem :D !!!

      És a borosta sem segített elvonatkoztatni tőle :D ?

      Törlés
  2. Nem, nekem még az sem...:D Valahogy olyan idegennek tûnt tôle a borosta. Meg ha csak valami 25-30 körüli figurát alakítana, az még talán rendben volna, de...á, kíváncsi vagyok, te mit szólsz, ha megnézed! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért? 40 évest játszik O_O ? Én a képek alapján azt hittem hogy egy 25 évest O_O ...

      Gyááááhhh, nem bírom ki, muszáj lesz megszerezni valahonnan :D !!!

      Törlés
  3. én is imádom az ilyen filmeket, köszi szépen az ajánlót, úgy megnézném most mind a kettőt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős, én is tisztára be vagyok zsongva tőlük :D !

      Törlés
  4. Felcsigáztál, az elsőt ma éjjel megnézem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irigykedem, én már csak holnap :( ...
      De azért neked jó filmezést :) !

      Törlés
  5. Hú, megvan a program vasárnapra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha megnézted, és kedved lesz elmondani hogy hogy tetszett, majd kérlek tedd meg :) !

      Törlés
  6. Hát én picit sérelmezem, hogy a Potter-kölyökhöz hasonlítod az én kis Richard-omat:)))). Vagy fordítva, mindegy:))).
    Az Észak és Dél óta imádom a fickót /Richard-ot:)/, pedig a Robin Hood-ban ki nem állhattam. De az a nézés.... Huhhh. Még a magamfajta kétgyerekes vénasszony szíve is beindul tőle:)))).

    Szerintem semmi hasonlóság nincs köztük, én sem tudok a kis "agyagozósra" úgy nézni, mint érett férfira. Ellenben a vászongyáros - na ő tényleg beszt lett:)))))))).
    Basszus megyek, lenyomok 1-2 vodkát...

    Ui.: Richard Armitage játssza az Üvöltő szelek "modernizált" változatában /Sparkhouse/ John Standring-et. Magyar szinkronnal nem létezik és sajnos még eredeti változatban sem sikerült megszereznem, de nagyon kíváncsi vagyok rá... Ha sikerül valakinek valahol felfedezni egy beszerzési lehetőséget, vendégem egy vizecskére:))))))).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó-Ó, bocsánatot kérek itt :$ ... Nem tudtam hogy ennyire szereted :)))) ... Máskor óvatosabban bánok a szavakkal :)))) !!!

      Elkezdtem sajnálni szegény Radcliffet...Szegényre soha, senki nem fog tudni úgy nézni mint egy férfira :( ... Mondjuk, én Emma Wattson-t is mindig még egy kislánynak látom... Pedig majd' egyidős velem...

      Törlés
  7. Jajj, ilyeneket írni:). Hozzám képest Te is kislány vagy:)))). Tulajdonképpen a lányom is lehetnél:)))). Pedig "csak" 16 évvel vagyok idősebb:))).
    Ne bánj óvatosan a szavakkal /például azért se, mert ez a Te blogod:))/, nagyon szeretem ahogy írsz, nekem kész ráncfelvarrás itt olvasgatni, igaz nem mindenhez szólok hozzá:).

    De csóró "Herri"re tényleg nem tudok férfiként nézni, bár ez még változhat:). Leó-ra se tudtam a Titanic után, aztán mégis csinált néhány olyan filmet, amivel a nagyok közé hozta fel magát, még az állam is leesett tőle:).

    Richard-ot meg tényleg nagyon kedvelem:))). Olyan álompasi -féle:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom amiket írsz :)))))

      Mr. Tornton nekem is szívszerelmem lett :))) Már akkor is (a jelleme miatt), amikor még a filmben "gonoszként" látta mindenki :)))

      Törlés
  8. az eredeti könyvhöz képest az 1997-es film nekem elég nagy csalódás volt. alig lehetett ráismerni, annyi mindent átírtak, csak azért hogy keményebb legyen, ne olyan naiv mint ami 150 éve még elment. pedig úgy volt az igazi.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...