2012. március 18., vasárnap

Linkgyűjtemény - Tavasz váró ötletek iskolába

Anya ma abban kérte a segítségemet, hogy segítsen neki valamit kitalálni a holnapi "József-napi órájára" (az iskolájuk névadója egy József volt, de nem szeretném leírni hogy melyik, mert akkor könnyű lenne rájönni, hogy melyik iskolában tanít, azt pedig nem szeretném :)))) ), így ma ebéd után rögtön neki is álltam a feladatnak. Gondoltam megosztok párat veletek is (és még egy pár pluszt is), ha netán valakinek szintén kedve lenne kreatívkodni :) ! Nekem igazából a pillangók tetszettek meg a legjobban ^^ ... Lehet csinálok egy hasonlót a lodzsámra majd :) ... Úgyis csak a hold-galambriasztó van ott, kicsit unalmas néha már :) ...


Nagyon jópofa, pillangós-ötletek


MEK - nem is tudtam, hogy ott az ilyen témájú könyvek is megtalálhatók :O

Nagyon aranyos kis dísz lehet belőle!

Pillangó ujjbáb papírból
(akár madárral is meg lehet csinálni)

Harisnyavirág
Nagyon egyszerű, szép, mutatós :)

A Blikk javaslata tavaszi lakásdíszítésre
az egyik legértelmesebb cikk, amit abban az újságban eddig láttam!

Papírkalitka
Egy ilyet is kell majd csinálni a lodzsára...
Remélem tetszenek az összegyűjtött linkek :) ! Jó kreatívkodást :) ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...