2012. március 31., szombat

Szombati pihenés



Szép napot mindenkinek :) !

Olyan rég írtam már "értelmeset", hogy gondoltam most legalább egy "kellemes hétvégét"-bejegyzéssel tartozom nektek legalább :))))
Nem tudom hogy vagytok vele, nekem nagyon durva volt az elmúlt két hetem, ha nem zéhára kellett tanulnom, akkor kiselőadást kellett csinálnom. Kimerültem, alkotni még annyira se volt erőm és időm, mint előtte bármikor. Szerdán, mikor volt egy óra szünetem, szépen elmentem a közelünkben nem rég nyílt 100forintosba és vettem poharakat (mostanában rengeteg tört össze nálunk, össz-vissza maradt kb 5 poharunk ép :D ....), méghozzá egy 6-os pakkot. Akartam róla képet csinálni, hogy megmutassam nektek, de sajnos nem volt rá időm ^^" ...



A másik dolog, amit vettem, az két hajfesték volt (Syoss, vicces hogy Rossmannban meg Tescoban 1200-1300 körül van, én 910-ért vettem őket, tehát szerintem abszolút jól jártam :)))) )
Körülnéztem, láttam hogy van rengeteg Lora cucc, meg barátnőmmel "rendeltünk" még körömmatricát is, a bácsi azt ígérte, hogy csütörtöki áruszállításkor megpróbál már hozatni :) . Azt mondta, ha csütörtökön nem sikerül, akkor kedden fog szerezni, ha tud :D ... Hát, én addig is izgulok, mert remélem hogy jó áron tud szerezni, de a boltban tényleg minden nagyon olcsó, így nem hiszem hogy gond lenne ezzel :))))
A harmadik dolog amit vettem, az az isteni nyalóka, amit imádok gyerekkorom óta (a középső képen lévő ^^). Kis hazánkban sajnos egyre ritkábban találok ilyet, pedig szerintem isteni finom :)))) , utoljára Szlovákiában kaptam, kb. 4-5 éve... Ki voltam már rá éhezve, gondolhatjátok :DDDD ... Tehát, nagyon megörültem, hogy itt is van ilyen finomság ^^!


Így, most miközben ezt a bejegyzést írom, épp várom, hogy leteljen a hajamnál a "fél óra" :) ... Már nagyon hiányzott, hogy szép színű legyen a hajam :)))) ...

Minden esetre kellemes pihenést kívánok nektek a hétvégére, én is regenerálódom kicsit, és ha minden jól megy, akkor jövő héttől mutogatok megint nektek szépségeket :) !!!

1 megjegyzés:

  1. A hajfestésedről jutott eszembe nekem is kéne :) meg egy kis idő is!! Neked is szép hétvégét!!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...