2012. március 18., vasárnap

Mostanában szerzettek

Elég sok mindent kaptam (főleg) mostanában, de vettem is ezt-azt. Gondoltam megmutatom hogy mik bővítik a készleteimet! :)

Masnik. Barátnőm szereltette le egyik fülbevalójáról, amit most vett ( tényleg hülyén nézett ki együtt a kettő), és nekem adta ezt, mondván én biztos fogok tudni mit kezdeni vele :D ...
Egyébként már fel is használtam, és hamarosan mutatom az új formáját :) ...

Szerelőkarikák. Örök hiánycikkek a szerelőpálcák mellett :) ...

Bedugós fülbevalóalap. Ezek nagyon masszív darabok, gondoltam veszek egy 
csomaggal, mert kellhet olyan fülihez, aminél nem elég az, ami nekem van otthon :) ...

Süthető gyurma. Persze hogy fekete :) ... Szeretnék megtanulni ügyesen bánni vele,
és nemrég érkezett egy felkérés is, amihez kell.

Barna színű gyöngyöcskék. Ezeket a gyöngyöket így árulják, felfűzve
(fogalmam sincs hogy miért...), de nagyon jó kis áruk van! 

Vettem egyet lilában is, mert ez a lila is gyönyörű :) ...

Ezt a csengőcskét a régi szobámban találtam, meglapulva :) ... Nem árthat,
néha kellenek a csengőcskék :) 

és végül - a fél pár fülbevalók. Szintén barátnőm hagyományozta rám, mondván hogy
fél párokkal már nem tud mit csinálni... Egyébként a fent lévő masni a középső része volt. 

Ez nem minden, nem rég adtam le a rendelésem (kismillió dolgot rendeltem ^^"), amint megérkezik, azokat is mutatom :) ! Rengeteg szépség került be a kosaramba, ráadásul apával is gondolkodunk egy "közös projekten", amit ráadásul ő hozott fel! És egy (vagy több) ékszer lesz a végeredménye, ha összejön! Bízom benne, de ez csak kb. 2-3 hét múlva derül ki. Addig is izgulunk, és várjuk a csomagot :)))) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...