2011. november 9., szerda

Praktika - Nagyon rózsaszín...


... nagyon "csajos", nagyon nem tudom, hogy jó-e. Annyira, de annyira távol áll tőlem ez a világ, hogy az valami hihetetlen! Ugyanis tegnap bemutatott vásárolmányaimat használtam fel hozzá, vagyis a pink és rózsaszín gyöngyöket.
Még mielőtt bárki azt gondolná, hogy megfordult velem a világ :) , elárulom, hogy ez szintén ajándékba készült, unokatesómnak, aki ilyen nagyon "csajos csaj", tudjátok, HelloKitty, Playboy, SP, meg mittudomén... ja, meg elkezdett modellkedni vagy mi, de hát ki tud követni egy 17 éves lányt :D ? Vénülök azt hiszem :) ... Pedig "csak" 4 év van köztünk, mégis ég és föld vagyunk. Bezzeg régen mennyit tudtunk együtt barbizni!
Maga a karkötő egy álmatlan éjszakán csinálódott, elég sok időt igénybe vett ( talán 3 órát is ), és bár nem számoltam meg a szálakat, de egész sok van benne. Némi fehéret is rejtettem el itt-ott, hogy ne legyen túl egyhangú, hát, remélem hogy tetszeni fog neki :) ... És hogy Karácsonyig nem fog stílusváltáson átmenni :D !
Magát a karkötőt össze-vissza sodorgattam, bújtattam a szálakat, így "mintát" adni szinte képtelenség, ami talán nem is baj :) ! És persze a fityegők róla sem hiányozhattak - kapott egy szívecskét és egy kulcsot, egy szép halványrózsaszín pillangót, és egy 3-gyöngyös fityegőt is, amin a felhasznált rózsaszín gyöngyökből van 1-1 darab :)
De több ilyen karkötőt sem csinálok, annyi szent, mert ez hétfő-kedd éjjel és hajnalban készült, kedden ráadásul még 2 óra alatt kb 8 oldalt kellett írnom Okosító intézetben, és a jobb csuklóm azóta hasogat... Kicsit félek is, így most pihentetem :S , pedig van ám ötletem, nem is kevés!
Csak végezzek Karácsonyra :( ... Vagy butaság ilyet mondani November "negyedén" :) ?

8 megjegyzés:

  1. Ó!:O Nagyon kis csini lett^^
    Én mindig ámulattal és tisztelettel tekintek azokra akik tudnak gyöngyöt fűzni, mert nekem aztán se türelmem se tehetségem nincs hozzáxD Ezért szoktam a nagyobb szemű gyöngysorokat kapcsozni:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó lett. És nem, nem hülyeség már a karácsonyra koncentrálni :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, köszönöm szépen, megnyugtattatok :) !

    DyingRose, egy nagyszerű tippem van - Gyöngyfűző tű :)! Én legalábbis azt szoktam általában használni, kézzel rászenvedni egy szálra... azt én sem bírnám ki :D !

    VálaszTörlés
  4. Nem butaság az. Jobb, mint az utolsó pillanatban kapkodni, hogy na, akkor most már biztos nem leszek vele kész, és mit is kéne helyette?
    Egyébként a karkötő szép, csak rózsaszín... :D Számomra ez nem szín, de ettől függetlenül Nagyon kis helyes. ^^

    VálaszTörlés
  5. Hát, igen, igazad van teljesen, jobb így mint utolsó pillanatokban kapkodni, csak az a baj hogy ki fogom-e bírni hogy nem mondom el nekik :D ?

    Hát, igen, én is lehet azért nem tudom eldönteni, hogy jó-e vagy sem, mert ezt a színt egyszerűen nem tudom értékelni :S ...

    VálaszTörlés
  6. Na ezt a problémát nagyon át tudom érezni. :D Valahogy mindig kitervelem a meglepiket, és aztán gyorsan el is mondom, mert kíváncsi vagyok a reakcióra. :D Borzasztó dolog. Tanulnom kell egy kis önuralmat.

    VálaszTörlés
  7. Ha megvan a jó módszer, kérlek oszd meg velem :D ! Előre is nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Habár én se szeretem túlzottan ezt a színt, de maga a karkötő gyönyörű lett!! Szerintem tuti sikered lesz ezzel! :)

    Sajnos én is néha kikotyogom előre az ajándékot, mert bizonytalan vagyok, hogy tényleg jó lesz-e. De ez olyan rossz szokás, igyekszem többet nem csinálni. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...