2011. november 24., csütörtök

Praktika - Púderszépség


Ez jutott "névként" eszembe ugyanis, amikor elkészítettem ezt a kis "rendelést", ha lehet annak nevezni :) ... Igazából, rám volt bízva, annyi volt csak a kérés, hogy "Ne fekete legyen". Hát, nem egyszerű nekem ilyen kéréseket teljesítenem, de hát azért nem esünk kétségbe :) ! Képzeljétek, ráadásul ráakadtam egy kis "kincsesszigetre" a város közepén, ahol szintén árulnak papírárut és krea-cuccokat (úgy tűnik, hogy ez egy ilyen "hagyomány" :D ) - és ott akadtam rájuk, ráadásul nagyon jó áron! Naná, hogy be kellett egy ilyet szereznem, ráadásul - furcsa módon - ezekbe a gyöngyöcskékbe beleszerettem :) ...

esti fény ^^ ...

Tehát, ezekből a kis édeskékből készült a fenti karkötő. Nem akartam "egyszerű" hátteret, és eszembe jutott egy régi dobozkám teteje (kb. 8-10 évvel ezelőtt csináltam ezt a dobozkát...), és úgy éreztem, hogy ez a karkötő egyszerűen ráillik erre a dobozkára... Valahogy ez a szín... Ez a "púder-barack" (csak mert szerintem púder, a papírka szerint pedig barack :D ) egyszerűen rákívánkozik a képre, nem :) ? Milyen jó, hogy anno ezt fekete-fehérben nyomtattam ki (mert anno csak ilyen nyomtatónk volt :D )
Az isten tervez, ugyebár :) ... És milyen jól csinálja ^^

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, és nemcsak a kép, hanem a kis csengőcske is hozzáillik! :)

    VálaszTörlés
  2. Ahhh...ez valami isteni szep!Imadom a gyongyoket, annyira elegans, noies. A szine ezeknek a gyongyoknek pedig nagyon kulonleges.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, megsúgom, hogy még várhattok hasonlót ^^!!! Nagyon boldoggá tesztek az ilyen pozitív "kritikákkal" (szabad ezt kritikának nevezni?) :)))

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...