2011. november 18., péntek

Kell-e nekem vagy sem ... ?

ezt csak azért, mert vicces, de egyébként kb. semmi
köze sincs a bejegyzéshez, ne aggódjatok :D !

Manapság a FB szinte már a mindennapjaink - sőt, talán nem is szinte - részévé vált. Nekem is van, nem vagy ellenzője, de az tény és való hogy ésszel él az ember, legyen eszünk akkor is amikor valami kiírunk, közzéteszünk, hiszen tényleg BÁRKI láthatja...
No, de most nem erről van szó :D !
Hanem arról, hogy vajon kell-e a blognak FB... A Szárnybontónak van, igaz Vegazus a karbantartója :) , és még persze egy csomó-csomó másik blognak is akad, és úgy látom hogy igenis hasznos, hiszen "közelebb" is hozza a bloggert és az olvasóit. No, meg reklámnak se utolsó. Néha eszembe jut, 1-2 gondolat, vagy épp egy dallam, aminek nem mindig akar az ember egy egész bejegyzést áldozni :D (de néha megteszi ^^), és azokat is ott kényelmesebben tudnám közzétenni. Tehát, mondhatni, egyre jobban hajlok arra, hogy legyen a blognak is FB-je...
Ám ott a másik oldal is. Vajon tényleg kell nekem? Vagy az lesz mint a Twitterrel, hogy kb 1 hónapig voltam ott "aktív", azóta semmi, már az acc-om is elfelejtettem :S ...
Így most nagy gondolkodóban vagyok ... Kell, nem kell... ? Jó kérdés :) ...


UPDATE: Végül csak létrehoztam ^^ ... KATT IDE, illetve a jobb oldali dobozkában is megtaláljátok :) ... 

3 megjegyzés:

  1. Van jó, és rossz oldala természetesen. Reklámnak kitűnő, ez nem vitás. Viszont többeknél láttam, hogy úgymond elhanyagolódik a blogjuk, mert fb úgymond sokkal gyorsabb. Fene tudja. Én is gondolkodtam rajta, de azt hiszem én nem alkotok olyan sok maradandó dolgot, hogy ehhez fb oldal kelljen. :D

    VálaszTörlés
  2. Én azért csináltam FB oldalt a blogomnak, mert a legtöbb ismerősöm aki facebookozik nem részese a blogoszférának, ezért nem is válik "rendszeres olvasómmá". De megfigyeltem, hogy ha a személyes facebook oldalamra kitettem az új bejegyzésre a linket, akkor nagyon sokan mindig megnézték. Tehát érdekli őket, de csak akkor értesülnek róla, ha kirakom a FB-ra. Ezért hoztam létre külön FB oldalt a blognak, és mindig csak a linkeket teszem ki, így csak rá kell klikkelniük. Számomra továbbra is a blog a fontosabb, a FB inkább csak egy csatorna, amin keresztül több emberhez eljut.

    VálaszTörlés
  3. Hát, én a Face-re úgy terveztem, hogy csak a kis készítményeimet teszem ki, a "hülyeségeimet", recepteket, szépségeket meghagyom a blognak :) ...
    De egyébként igen, nekem is nagyon sok ismerősöm like-olgat Face-en, és nagyon kevesen blogolnak, szinte csak a távoliak, a közeliek közül senki sem :( ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...