2011. november 2., szerda

Képek - A közelmúltban beszerzettek...

... A közelmúltat kb. 1 hónapra értsétek, azt hiszem akkor írtam utoljára "vásárlós" dolgokról. De hát ez van, ha az ember lányának meghalni sincs ideje, bár bátyókám mindig azt mondja, hogy az embernek arra van ideje, amire akarja, hogy ideje legyen. Így én most mutogatom, hogy mire volt időm :) ...

Plusz, egy kicsit ügyeskedni próbáltam a fényképezővel, megtalálni a "stílust", ami még igényesebbé teszi a blogot, illetve ami illik is hozzá(nk). Meguntam ugyanis az egyszerű, felülről készült képeket. Plusz, kapóra jött, hogy anyukámtól a hétvégén kaptam - mert neki már nem kellett - egy kompótos szettet :D , abból "emeltem el" az egyik kis tálkát, hogy legyen az egyik modellem.

A bemutatót rögtön egy szívemnek kedves darabbal kezdem - mamámtól kaptam ezt a gyönyörűséges kámeás fülikét, ha jól emlékszem akkor C&A-ban vagy H&M-ben vettük ^^", de igazából ahogy elnéztem mostanában mindenhol ugyanazt lehet kapni. Amikor megláttam az állványon, rögtön rávetettem magam :)... Olyan gyönyörűséges!


Itt már egy kicsit "csalok", ugyanis őket nem vettem, hanem barátnőmmel "cseréltem". Ilyen gyönyörűségekkel volt ugyanis összefogva a tételei, én meg fogtam, mondtam neki hogy ez tűrhetetlen, és kicseréltem őket sima, egyszerű, mezei hullámcsatra :) ... A képen - sajnos - annyira nem látszik, de a "hullámokban" kevés kis csillámpor van, így nagyon elegánssá váltak ezek a kis csatocskák... 


Őt még régebben fényképeztem, szintén vásárolt boldogság :) Igazából az őszre való készülődés miatt akadt meg rajtuk a szemem (meg a kellemes ára miatt), 5 db kis szőlőcske. Hogy mi lesz belőlük, még passz :) ...


Itt egy picit most mérges vagyok a gépemre, ugyanis ez 3 különböző méretű gyöngy egyébként, de majdnem ugyanolyan, különleges lilás-bordós színük van, nem pedig ilyen barna, mint a képeken :( ... Hiába HD-s kamera, hiába az összes lámpa és fényforrás, bizony ezek most nagyon is barnának látszanak :( ... Pedig tényleg lilák a valóságban...


Be kell valljam, még soha életemben nem vettem sorelválasztót/távtartót, sőt, nagyon nem is használtam még. Ám most megtörtem a jeget, vettem sorelválasztót, nagyon de nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy hogy fog majd szuperálni! Bár nem csak hasznos elemként, hanem díszítőként is szeretném hasznosítani. No, majd meglátjátok hogy mi minden fog itt készülni :) !!!


Műszemek. Az egyik kedvencem :) ! Bár én a kerekeket szeretem a legjobban, sajnos abba a boltba, ahová "szoktam" járni, főleg ovális műszemek vannak. Kacérkodom már a gondolattal, hogy veszek oválisat, de egyenlőre még megmaradok a kereknél. Ezek a második legkisebbek, melyek a boltban felfedezhetőek voltak, gondoltam kipróbálom majd őket, de szintén nincs velük konkrét terv. Jó így vásárolni, nem igaz :) ?


Aki már régebb óta követi a blogom, vagy régebb óta ismer (esetleg ismerősöm FB-n), az tud(hat)ja rólam, hogy én egyfajta egér-nyúl-hörcsög-tengerimalac-és egyéb rágcsálók mániában szenvedek. Így, amikor a fa-gomboknál, fa-matricáknál megláttam ezt az egérfej-sereget, naná hogy nem tudtam nekik ellenállni! Főleg, mert annyira nem is volt vészesen drága! 12 db 120 HUF körül volt, az árra pontosan igaz már nem emlékszem, de 150-nél bizonyosan nem volt drágább. Így az ilyen mániásoknak naná hogy megéri :))) ... És már ki is találtam, hogy mi lesz belőlük (igaz, még mindből nem tudom ^^), csak a rendelésem jöjjön meg!


Végül a két legújabb szerzemény - egy fekete egyoldalas, és egy óarany "dupla" szaténszalag. Ugyanis ma, nagy döbbenetemre, kiderült hogy létezik egyoldalas és duplaoldalas szaténszalag is. A különbség körülbelül annyi, hogy az egy oldalasnak csak az egyik, a "dupla" szaténszalagnak pedig mindkét oldala szaténból készült. Árban egyébként semmi különbség nem volt köztük, amin csodálkoztam is. Egyébként most őket viszonylag drágán, 40 HUF/m-t vettem. De hát ez van, főleg, ha a szalag-készlet is kifogyóban van :) ...


Esetleg, akinek van kedve, az írja le, hogy melyik kép, beállítás tetszett neki a legjobban :) !

4 megjegyzés:

  1. Az a kámeás fülbevaló *.* gyönyörű, és a kép is klassz lett róla :)

    VálaszTörlés
  2. Hát az egerek tényleg cukik! :) A fülbevaló nekem is nagyon tetszik, meg az üvegtál is. :) Fotó szemszögből pedig az utolsó kép tetszik a legjobban. Olyan jó a kompozíciója, és a színei is nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  3. Jahj a füles nagyon cuki^^ Én is nézegettem a c&aban egy hónapja. És a kompozíciók közül amúgy az tetszik a legjobban amin ezt felakasztottad az üvegtálkára(:

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...