2011. november 8., kedd

Megint csak a pénzt költöttem T_T ...

... Azzal az indokkal, hogy Karácsonyra készülök :) ... 

Rózsaszín gyöngyök... Nem kell megriadni hamarosan magyarázkodom ;)
Ugye milyen szép, különleges :) ?

... kicsit egyszerűbb, még mindig ciklámen színű gyöngyöcske...
ez pedig már kicsit "selymesebb", de még mindig van magyarázatom!

Lila csillámpor. Nem mintha nem lenne, de ilyen, "szórófejes" még nincs :D!

Hajj... Ennyi rózsaszín után kell egy szép feketeség is ^^!

Ilyen csatokat még sosem használtam, kicsit félek is tőle, hogy kényelmetlen lesz... Nos, majd kiderül :) !
De az ajándék karkötőkön remélem szépen fognak mutatni :) !
 
Zöld filc.
Ha már Karácsony, van tipp hogy mi lesz belőle ;) ?
Csak annyit mondok, hogy hűtőmágnes és/vagy kulcstartó... De
inkább a hűtőmágnes felé hajlok :D

Hidrogyöngy!
Véééégre, nagy nehezen találtam! Szegény mamám, már régen kérdezte, hogy hol lehet ilyesmit
venni, persze sajnos nem tudtam neki válaszolni :( , de ha már Karácsony, akkor miért is ne
vihetnék neki egyet :) ? De lehet szülinapjára kapja meg, Mikulás hozta ugyanis :)

ÉS! a fénypont - vééégre találtam (nem díszdobozos,  5ezerforintos)
hózentróglit a szoknyácskáimhoz ^^ ! Beteg, nem beteg, amióta láttam a
Satisfaction sorozatot, erre vágyom :) ... Sima, egyszerű, fekete... Gyönyörű!
Remélem ti is készültök már a Karácsonyra :) !

5 megjegyzés:

  1. A hózentróger előbb vagy utóbb mindenkit megfertőz :ĐĐ Én ceruza szoknyához is imádom hordani^^ Egy kellemes blúzzal egészen érdekes lesz a végeredmény(:

    Azok a fém kapcsok pontosan mihez vannak ha szabad érdeklődnöm?
    És egy utolsó kérdés...mitől olyan különleges a hidrogyöngy? :D Én nem értek az ilyen dolgokhoz de elkezdett érdekelni :Đ

    VálaszTörlés
  2. Én a hózentróglimat derékszoknyához tervezem ^^, de szerintem máshoz is fogom ^^ ...
    Nekem kicsit olyan kém-dominás hatású :D ...

    A fém kapcsok? Hát... nyaklánchoz, karkötőhöz, amihez szeretnéd :) Vagy mire gondoltál pontosan?
    Így lehet kapni (nálunk) 3 darabonként, bár egy picit nehéz szétszedni...

    Hidrogyöngy? Igazából ha egy vázába teszed, és vizet öntesz rá, akkor megszívja magát vízzel, megduzzad. Ha virágot teszel bele, akkor az így nem szárad ki. Kicsit dekoratívabb megoldás, mint a sima víz :) ... De egyébként ha nem teszel bele virágot, akkor is nagyon klassz szerintem :)

    VálaszTörlés
  3. "Kém-dominás" :D Ez nagyon jó! De van benne valami Xd Hát én olyan katonanősnek is tartom, de mindenekfelett praktikus, mert nem csúszták az emberen a nadrág tőle. Magas derekú, ceruza szoknyával meg gengszteres lesz:D

    Ja, elnézést, a képen nem láttam jól:$^^ Így már leesett. Most kerestem én is valami szépet, mert az átlag végfogók olyan silányok:S Ez meg szép díszes*-*

    Jah, ezt is tudom így már :ĐĐ Mondjuk nem csoda, ha nem esett le egyből, mert engem nem szeretnek a növények, nincs is a lakásban egy sem:D Férjem szokott cukkolni mikor a piacon a kaktuszos mellett megyünk, hogy:
    -Kicsim, itt a te növényed. Bár, melletted még a kaktusz is kiszárad :DD
    És van benne valami...x'D Az aloereva bírja csak XDD

    VálaszTörlés
  4. Szia! Mindig nagy érdeklődéssel olvaslak, még ha nem is írok. De most gondoltam adok egy tippet :) a hidrogyöngyöt a leghamarabb virág kereskedésben 100 ft-os és kínai boltban lehet kapni. Én a legutobb a Tescoban vettem 29 ft/csomag áron. És még egy tipp.Én egy jó nagy edénybe szoktam beletenni és rá egy csomó víz. éjszakára otthagy és következő nap már lehet is felhasználni. Ha a virág tönkrement akkor meg meg kell szárítani a golyócskákat.Ha vsszanyerték alakjukat akkor el kell tenni és a következő alkalommal újra fel lehet használni.

    VálaszTörlés
  5. :DDDD
    Hát, engem eddig szerencsére kibírtak a növények ^^" ...
    Hát, szerintem végfogónak is tökéletes :) ! Vagy, nem tudom... De egyébként én is azért vettem, mert szép, díszes, és bár lehet a képen annyira nem látszik jól, de egy szép kis virágocska van a közepén :) !

    29 ft??? Tyűűű... Akkor jól belenyúltam! Én 117-ért vettem :-/ ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...