2011. november 11., péntek

Még egy TAG...

A Vérfiola blogról :) ...

Van háziállatod?
Sajnos nincs, de tervbe van véve egy tengerimalacka vétele :) ! Ha tehetném, egy óriási nyuszi-, és tengerimalac farmon laknék T_T ... Ahol persze egereket is tartanék :) ...


LINK
Szeretem ezt a képet, olyan mintha mosolyogna :) ... 


Nevezz meg három dolgot, ami fizikailag közel van hozzád:
Laptopocskám :D , párnák, a mai második kávém.

Milyen most az időjárás?
Egész kellemes, őszi idő van most. Picit talán hűvösebb a megszokott ősznél.

Tudsz vezetni? Ha igen...
Igen, lassan 3 éve büszkélkedhetek egy B-s jogsival. De a tolatáshoz még mindig analfabéta vagyok...

Ma hány órakor keltél fel?
Fél9-9 körül, és nagyon nehezen ment :) ...

Mikor zuhanyoztál utoljára?
Kivételesen ma reggel. Tegnap elaludtam ^^...

Mi volt az utolsó film, amit láttál?
Film? Hmmm... Valamit a TV-ben szerintem, talán a Csak szex és más semmi-t. De sorozatban a Voyager 4. évadjának végefelé járok :) ...

Mi volt az utolsó sms-ed szövege?
Egyik barátom érdeklődött, hogy meghaltam-e, vagy a Voyager rabolt el, mert nem voltam fenn Skype-on, és válaszoltam rá, hogy nem, sajnos tanulok a zéhámra T_T ...

Mi a csengőhangod?
Kiccsaládom tagjainak:

"Mindenki másnak" :
Imádom mindkettőt :) ... 

Voltál már külföldön?
Szerencsésnek mondhatom magam, mert igen. Legészakkbra Lengyelország, legdélebbre Görögország, legnyugatabbra Anglia, legkeletebbre Erdély. Mindegyik hely nagyon tetszett eddig, és még jó pár helyre szeretnék eljutni :) ...

Szereted a szusit?
Nem ettem még, de szerintem nem is tudnám... Nem ugrándozok a halért, hát még ha nyers :-/ ...

Hol vásárolsz?
Általában a Pennyben, az van hozzánk közel :D ... De egyébként mindig máshol. A ruhaboltok a legváltozatosabbak.

Vettél be valaha gyógyszert, hogy elaludj?
Nem. Soha. Ha nem tudok elaludni, akkor alkotgatok :) ...

Hány testvéred van?
Egy bátyókám van.


Asztali számítógéped van, vagy laptop?
Laposka ^^

Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon?
Kettő X + 1 :D ... És nagyon fogom énekelni Alvinék 21 múltam című számát úgy érzem :D ...

Viselsz kontaklencsét vagy szemüveget?
Szemüvegem van, de szinte csak vezetéshez (mert kötelező) húzom fel, nagyritkán suliba. Nem vészes, csak feles, de sajna kötelező, és nincs pénzem bírságot fizetni :( ...

LINK
Fested a hajad?
Igen ^^ ... Lilásra - padlizsán vagy violett, mikor melyik. Régebben volt elől egy "szőkecsíkom", mint Tilo Wolff-nak, vagy az X-menből Vadócnak :D ... Imádtam, de sokak szerint... krhmm... szar volt :D . Pedig szerintem gyönyörű T_T ...

Mesélj valamit arról, mit fogsz ma csinálni:
Már voltam Könyvtárban, másoltam meg kihoztam egy könyvet. Még el kell mennem bevásárolni, tűzhelytakarítás, és neki kell állnom beadandót írni. Még fel kell hívnom egy nőt, szakmai gyakorlat miatt. Mit is kell még? Hát, ha lesz időm, akkor megpróbálok alkotni is, ugye jön a Karácsony, mint már jó pár bejegyzésemben említettem ^^ ...

Mikor sírtál utoljára?
Sajnos nem emlékszem. De biztos valami filmen vagy reklámon... De nem jut eszembe, hogy melyiken ^^" ...

Mi a tökéletes pizza feltét?
Paradicsomszósz, sok bazsalikommal és oregánóval, kevés majorannával. Hozzá valamilyen pulyka vagy csirkemell sonka, kukorica, paradicsom és paprikaszeletek, lehetőség szerint többféle sajt, és persze sok sajt :) ! A szélén 1-1,5 centi széles "üres" tésztát kell hagyni. Ez a tökéletes pizza számomra :)

Mit szeretsz jobban, a sajtburgert vagy a hamburgert?
Sajtburgert akkor már... A sima hamburger olyan... unalmas nekem.

Maradtál már fenn egész éjszaka?
Nem is egyszer :) ...

Mi a szemed színe?
"Zörna" :D Zöld és barna. Vagy mint a Tisza színe. Én moszatszínnek mondom csak.

Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca Cola között?
Nem, semmit sem. De én általában kólát borhoz iszok csak ^^ ...


LINK

3 megjegyzés:

  1. Attól a Daffney csengőhangtól nem szoktál szívrohamot kapni, amikor dübörögve hirtelen megszólal? Én az ilyen típusúaktól sokszor megijedek, ha tök csönd volt előtte. :)

    A Vadóc típusú haj szerintem tök vagány. :)

    A pizza leírástól meg összefutott a számban a nyál, pedig nem is vagyok éhes. :) Nyami

    VálaszTörlés
  2. Ja és várom nagyon a sorsolást!! :)

    VálaszTörlés
  3. Furcsa, de nem :) ... Meg úgy van beállítva, hogy halkan kezdjen el csörögni.

    A sorslás sajnos úgy néz ki hogy csak vasárnap lesz esedékes :( ... Mindjárt írok is róla!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...