2011. november 3., csütörtök

Egy "mindenről akarok írni" Bloggerína kis asztalkája...

... vagyis jobban mondva az enyém :) , de gondoltam megosztom, mert 1) rendet raktam rajta 8-) , 2) Csipkebokorvessző, 3) szerintem ez a kis asztalka nagyszerűen jellemzi a blogomat... :D


Eleve picit sötét a kép... DE! Van rajta muffin, körömlakk, és a kismillió krea-cuccom :) . No, meg a tapétacsíkok még a kezdetek kezdetét juttatják eszembe, ugyanis, nem biztos hogy sokan tudják, de eredetileg csak a házfelújításról akartam írni a blogot. Utána pedig tovább írogattam, egyre kevesebb "lakásos" dolog került fel rá, és mára már szinte teljesen egy krea-bloggá vált :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...