2011. november 27., vasárnap

Ígértem, hogy hozok valamit ...

... és végül ezt hoztam :) Tudjátok, hogy mi ez? Kíváncsi vagyok, hogy mire tippeltek! Azon kívül, hogy egy "szív" :) !


Hát, elárulom, hogy ezek "elrontott" gyöngyök :) A gyöngycsomagokban akad néha 1-2 darab, de a kb egy hónapja vásárolt lila gyöngyöcskéim között meglepően sok selejt akadt. Mérges is lettem volna, de valahogy... olyan szépek :) Tervezem is hogy majd valami kis díszítéshez felhasználom őket, de hogy mihez? Jó kérdés :)

3 megjegyzés:

  1. Hú, nem jöttem volna rá! :) És hogyan tudod ezt használni? Ragasztóval?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ki fogsz találni valami érdekeset! Majd mutizd meg :)

    VálaszTörlés
  3. Én is ragasztásra gondoltam, sajnos másképp nem tudom őket felhasználni :( ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...