2011. november 5., szombat

Praktika - Királyi fülbevaló


Most, hogy megérkezett a régóta nagyon, de nagyon várt rendelésem, neki is állhattam a régóta dédelgetett terveimet megvalósítani :) ! Elsőként ezt a "királyi" fülbevalót mutatnám, aminek a gomb részét még régebben rendeltem, de annyira megtetszett, hogy eldöntöttem, ebből nekem fülikém is lesz! 
Igaz, kicsit megszenvedtem a hátulja leaprikálásával, de azt hiszem megérte :) ! Egyébként, ha valaki szeretne gombból készíteni bedugós fülit, annak a tipp, hogy én hogy csináltam:
- Harapófogóval amennyire csak tudtam levágtam a "hurkot"
- Egy rossz, régi körömreszelővel addig reszeltem, amíg nem lett egy szintben a hátulja
- Mivel a gomb belseje ezüstös, így némi aranyos lakkal kentem még a hátuljára, az esztétika miatt :)

Bár ezzel a gombbal megszenvedtem, hamarosan mutatok majd egy másik fülit is, aminek a hátuljával viszonylag egyszerűen "végeztem" :) ... 

A nevét egyébként arról a különleges, címer szerűségről kapta, ami a gombon látható. Próbáltam mindenféle szögből fényképezni, de sajnos túlságosan is csillogott ahhoz, hogy a minta teljesen látszódjon, de azért remélem nagyjából sejthető :) ... 

2 megjegyzés:

  1. Úúú, ez tetszik :) én nagyon finom csiszolópapírral szoktam szintbe hozni a felületeket.
    Egyébként, erről most ez jutott eszembe: http://sminkkel.com/2011/10/27/fulbevalo-chanel-szempillaspiralbol/

    VálaszTörlés
  2. Jééé, ez nagyon klassz :) ! Érdekes megoldás, az biztos :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...