2011. november 18., péntek

Praktika - Javíthatatlan romantikusoknak :) ... - felajánlás

Lehet kicsit nagy fába vágtam a fejszémet, de úgy döntöttem hogy Kriszti "11.11.11" játékára én is ajánlok fel valami kis apróságot, amolyan miért is ne alapon, mostanában úgyis benne van a buugie a kezemben, no, meg gyakorolnom kell még sokat-sokat-sokat, és még többet is. Egyébként is, legalább nem az van hogy "Jó lenne csinálni valamit, de mit?".
Így hát kevés kis gondolkodás után jött az ihlet egy szettre, "Javíthatatlan romantikusoknak" :) ... a Szettett ITT tudjátok megnyerni, ha ti lesztek az egyik szerencsések, akiket kihúznak (fúhh, szép magyar mondat volt ^^"). A többi felajánlást pedig itt tekinthetitek meg: LINK 


A karlánc kialakításánál be kell valljam, hogy Jonny Tennant megoldása annyira megtetszett a karkötőjénél, hogy nekem is ki kellett próbálnom egy hasonló megoldást :) . A szív, a kulcs és a csengőcske nálam szinte adott mostanában, teljesen beleszerettem a szív-kulcs + még valami apróság kombóba, elnézést érte ^^...


Amikor mondtam Krisztinek, hogy felajánlanék, magam sem tudom, hogy miért, de arra gondoltam, hogy ne csak egy valamit, hanem még valami apróság is kerüljön bele a felajánlásba. Így jött képbe a pici szíves fülike. Ez tényleg apróság, épp csak azért hogy ne csak a karkötővel "szúrjam ki" a nyertes szemét :) ...


Már csak azt az egy dolgot nem értem, hogy egyik kép miért lett világosabb/sötétebb, mint a másik... Ez a lenti kép ugyanakkor készült, mint a fentiek, ugyanolyan "pózban" és körülmények között, mégsem értem, hogy mitől sötétült be... De már a kijelzőn is így jelent meg, holott az előképben még "normálfény"-t láttam... Hajj, még nagyon sokat kell tanulnom a fényképezőnkről (ami valójában kamera, csak én használom kattintgatásra :D ...) Le kéne ülnöm és elbeszélgetni ezzel a fényképezőgéppel, hogy ne gonoszkodjon velem, és valahogy a kézremegésem is kompenzálhatná :D ...


Mintha valami éjszakai kép lenne... De legalább különleges hatást ad a képnek és a színeknek :D ... Ezt az egy pozitívumot látom ebben :) ...

9 megjegyzés:

  1. Azt a mindent, meg hűha és még fene tudja mi minden. Úgy konkrétan beleszerettem ebbe a kis csodába. :) Helyes lett nagyon. ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a felajánlást!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a karkötő és a fülbevaló is! :)

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki nagyon! Inkább nőcis nekem, semmint romantikus, de klassz! Mindjárt nézem a linkeket is, amiket mutattál!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen ^^!!!

    Ányi, lehet nőcis is akár ;) :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! *.* Most én is ilyen szívecskés, kulcsos "korszakomat" élem csipkével meg gyöngyökkel karöltve. Nőiesedem O.o

    VálaszTörlés
  7. Ide találtam...Bocsánat az elvetemült késésé...Ezt a kedves kis "romantikát" én kaptam...nagy meglepetésemre. KÖSZÖNÖM...az érdekessége, még a kiscsomagnak...illatos volt...finom teákkal volt felturbózva...amit először csak kéjesen dugdostam, illatoztam,...elő-elő vettem...most pedig már kényeztetem magam vele és és nagy szeretettel gondolok a küldőére Petrára.

    Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Ó, Mara, de jó felőled újra hallani :) ! Örülök, ha ilyen jó hasznát vetted a kis csomagomnak :) !!! Köszönöm szépen ezeket a kedves szavakat :) !

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...