2011. november 19., szombat

Praktika - Holdacskák

Aki látta a Facebukoszom, az látta hogy ez a kép van kinn profilképnek :) ! Hogy miért? Igazából nem tudnám megmagyarázni, mert nem érzem úgy, hogy ez különsképp hűen tükrözné az ékszereimet, ritkák nálam a holdacskák, nem mintha nem szeretném őket ,épp csak valahogy... Kimaradtak :) ... 
De a hangulata a képnek, azt hiszem hűen tükrözi énke - és így remélem, hogy a Blog hangulatát is :) ... 


Tehát, a bal oldalon, majdnem lent lévő holdacskákat nemrég készítettem. A jobb oldali holdacska nincs "lekopva", épp csak a béna bloggerína az utolsó percben vette észre, hogy rajtamaradt az újlenyomata, és amikor az ember "be van izgulva" (ahogy tesóm szokta mondani), akkor nem gondolkodik olyanon hogy akkor most új kép kéne, no, meg a lustaság fél egészség, főleg hogy ma egész nap egy angol tanároknak szóló konferencián voltam (nem mintha az lennék, de még ki tudja :) ? és egyébként nagyon de nagyon élveztem ^^, de eléggé kifárasztott). Így maradt ez a kép ,nézzétek el nekem :) ...
Ráadásul, pénteken egyéni gyakorlatoztam, és tegnap olyan fél1-1 körül, még mindig a gyakorlatom járt a fejemben, így szerintem készüljetek egy naaaagy "pedagógus-élet" összefoglalóra. Főleg, hogy voltunk "elit" és "gengszerképző" iskolában is.
Kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok, vajon nekem melyik tetszett személy szerint jobban... :) Bár, aki ismer, az már sejtheti a választ :D ... Csak még pár dolgot rendbe kell tennem magamnak a gyakorlatokkal kapcsolatban, és utána megkapjátok az "adagot" :D ... Előre is bocsánat érte :) !!!

2 megjegyzés:

  1. Észre se vettem az ujjlenyomatot, amíg nem olvastam hogy látszik. Emiatt újra megnéztem és így már kiszúrtam. :D
    Milyen az a "gengszterképző" iskola? :)

    VálaszTörlés
  2. Épp most írok róla, pár szóban "jellemzem" is, de megpróbálom úgy, hogy azért senki ne ismerjen rá :) ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...