2011. november 8., kedd

Praktika - Violáé


Barátosnémnak készítettem egy "prototípus 2-tőt", tudjátok, a JÁTÉK-on (ahová még 3 napig jelentkezhettek!!!) megnyerhető karkötő "próbálkozását". Amikor elkészítettem az 1-es számú prototípust, és barátosném meglátta, annyit mondott csak: "Ilyet akarsz nekem csinálni!" :D - Igenis, Mester! Miért is ne? Próbálkoznom kell, hogy a nyertes egy tökéletes karkötőt kapjon!
Az érdekessége az, hogy ebbe csináltam egy "merevítést", amit szerintem el fogok hagyni, ugyanis nem tűnt jó ötletnek. Barátosnémnak is mondtam, ha akarja, nyugodtan szedje ki (ő is nagyon ügyes kis ékszerkészítő), főleg ha zavarja. Erre kellenek ezek a prototípusok, hogy ki tudjam szűrni az ilyen hibákat :) ... De azt hiszem lassan összeáll bennem a "tökéletes" kép a végleges verzióról :) !

4 megjegyzés:

  1. Jajj, ez nagyon helyes. :) ^^

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki nagyon ez a sokféle fehér sor egymás mellett!
    Megyek, megnézem a játékodat! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!!! Külön tetszik benne az a nagy, átlátszó, kristály szerű gyöngy. :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg! Mintha pici kristályok lennének :) ...
    Örülök ha tetszik ^^!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...