2011. november 9., szerda

Logó-tervek...

Nagyon gondolkodtam rajta, hogy kell-e nekem logó. Valami. Akármi. Attól tartok, hogy kell. Vagy legalább egy szignó-szerűség. Rajzoltam párat, amolyan vázlatokat, szintén egy álmatlan éjszakán, a kis noteszomba :) ... És épp azon gondolkodom, hogy vajon melyik lenne "ideális". Fura mód az 1-es, illetve a 3-as felé kezdtem el hajlani... De még bizony sokat kell gondolkodni róla. 


Tippeket, észrevételeket szívesen várok ^^!!!

Apropó! 60 rendszeres olvasóm lett!!! Köszönöm szépen nektek :))) 
Nagyon hajlok így rá, hogy a játékomon, ahová még 2 napig még jelentkezhettek ITT vagy e-mailben :) , 2 nyertest is sorsoljak, annyira hálás vagyok nektek :) ! Lassan anyagi csődbe viszem magam :D ...

15 megjegyzés:

  1. Nekem a 2-es és a 6-os tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Az 1-es a legjobb. Minél egyszerűbb, annál jobb, gondolj csak a nagy világcégekre: pl. Bosch, Motorola, Coca-Cola.

    VálaszTörlés
  3. Nekem az 1-es, a 3-as és a 6-os tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a kevesebb néha több, így aztán az 1, 6 ami nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. A végén az 1-es lesz a nyerő :D ...
    Nagyon szépen köszönöm mindannyiótok segítségét :))

    VálaszTörlés
  6. Az 1. a legjobb szerintem is. :) Egyszerű, és nagyon szép.

    VálaszTörlés
  7. Nekem a 3-as tetszik, az 1-es betűivel. :)
    /Vagy akár a Holdat is meg lehet rajzolni minimál stílusban a 3-as tervhez. De ezt csak egy hirtelen ötlet. ;) :D/
    (Kicsit off: megkérdezhetném honnan szoktad rendelni a gyöngyöket meg a kiegészítőket? Sajna a városomban nincs soha semmi amit éppen kitalálok. :D )

    VálaszTörlés
  8. Rendelni általában a csinaljekszert.hu-ról szoktam, de a gyöngyök többségét a Nagyáruházban Printkerben, ha netán Szegedi vagy :) ...

    Akkor szerintem nagyjából maradok az 1-nél :D ...
    Köszönöm mindannyitoknak az észrevételeket :) !

    VálaszTörlés
  9. Úgy látom, lecsúsztam a kupaktanácsról :) de azért megírom én is a gondolataimat. Szerintem mindegyik nagyon szép, ezért bármelyiket választod, jól jársz. De nekem kettőn akadt meg rögtön a tekintetem, valahogy sokkal jobban vonzotta a szememet mint a többi: a 3-as és a 4-es.

    VálaszTörlés
  10. Kissé késve, de azért elmondom, nekem az 1 és 6 jön be.

    VálaszTörlés
  11. Egyáltalán nem csúsztatok le! :)))
    Köszönöm nektek is hogy elmondtátok a véleményeteket :) !

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a linket. :) Sajnos nem vagyok szegedi, de még a környékén sincs a városkám. :D Kicsit bepánikoltam, mert decemberben bezárják az itteni hobby boltot, aztán a neten kell keresnem forrásokat. :/

    VálaszTörlés
  13. Óh, értem! :) Akkor mindenképp a Csináljékszert ajánlom, esetleg még a ReaTex-et, de szerintem náluk elég drágák a szállítási költségek, de nekik van azt hiszem 2 boltjuk is, hátha azok a közeledben vannak :) ... Mást sajnos nem tudok ajánlani :-/ ...

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm még egyszer! :) Sajna a ReaTex sincs a közelemben. :/ A Csináljékszert elég korrektnek tűnik, mint az árakban, mint a szállítási költségekben.

    VálaszTörlés
  15. Hát, szívesen, örülök ha segíthettem :)!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...