2011. november 25., péntek

Katie TAG-je

Annyi helyen láttam már ezt a TAG-et, hogy arra gondoltam, miért is ne csinálhatnám meg én is :) ?
A TAG készítője Katie volt.

1. Mindig kisminkeled magad, amikor emberek közé mész?
Nem, a "dolgos" hétköznapokon szinte soha, vagy csak minimális smink kerül rám, de ha bulizni megyünk akkor szoktam inkább csak sminkelni. Így is nagyon csúnya - szerintem - a bőröm, nem akarok még inkább elcsúnyítani a túlzásba vitt sminkkel :S ... A körömlakkokkal más a helyzet, szinte nincs olyan nap, amikor ne lenne valami lakk a körmömön :)

2. Hogyan csöppentél bele a sminkelés világába?
A körömlakkok által. Kb. 9-10 éves voltam, amikor egy balatoni nyaraláskor egy "nagylány" kifestette a körmöm gyönyörű sötétkékre 8-) . Anyukám sose volt az a "sminkelős" nő, ő is csak mostanában kezdte el a sminkeket, de ő is főleg barnával dolgozik. Ő nagyon a körömlakkozást se szorgalmazta, de a "tinikorszakomban" nem nagyon tudott már ellene tenni ^^" ... 

3. Szerinted mitől szép egy smink?
Ha alkalomhoz (napszakhoz, eseményhez, stb.) illő, illetve ha minél kevesebb szín van benne ^^ , és nincs "agyoncsicsázva". 

4. Napközben milyen gyakran frissíted fel a sminkedet?
A szájfényt/ajakápolót elég sokszor. A szemre feltettet csak akkor ha lepislogom, és akkor ha észreveszem hogy "elcsúnyult". 

5. Követtél már el sminkes bakit? Ha igen, mit?
Még "vad" koromban - túl sok mindent akartam egyszerre megjeleníteni, és az arconom már több volt a smink mint a bőr :) ... Szerintem EZ baki. 

6. A sminktermékek közül mik a gyengéid? (pirosítók, szájfények, szemhéjpúderek…stb.)
Körömlakkok, és körömdíszek, díszítők. És a szemceruzák ^^. 

7. Már általános iskolában illetve középiskolában is sminkeltél? Ha igen, ellenezték a szüleid?
Általános iskola hétvégéin szabadott csak körömlakkot viselnem, de vasárnap estig mindig le kellett mosnom :) . Volt hogy ezt kicsit megszegtem ^^, de a gimis éveimben már nem szóltak bele ilyesmibe. Gimiben néha egész erős volt a sminkem, ott szóltak rám, hogy talán nem kéne, volt hogy le is mosatták... 

8. A családod/ismerőseid/kollégáid/barátaid szóvá teszik, ha szeretik vagy éppen utálják az aznapi sminked?
Nem, nem igazán szoktunk beleszólni egymás sminkjébe, maximum megdicsérjük a másikat, ha valaki kicsit jobban "kicsípte" (abszolút pozitív értelemben!) magát :) 

9. Reggelente mennyi idő alatt készíted el a teljes sminked?
Amennyi idő van rá :) ... Van hogy késésben vagyok, akkor a buszon kenek fel egy kis ajakápolót :D ... Nem kell nekem maszk, csak egy kis plusz :))) (ez a "maszk-készítés" is szerintem egy szomorú hiba sok lánynál :( ...) 

10. Általában hirtelen felindulásból vagy hosszas nézelődés, kutatás és töprengés után vásárolsz sminktermékeket?
Hiány miatt, vagy épp felindulásból. Esetleg ha meglátok valami abszolút "filléres" akciót :) ... 


11. Volt már rossz tapasztalatod drogériás biztonsági őrökkel?
Kinek nem :D ? Engem valahogy nagyon szerethetnek, mert folyton jönnek és néznek... Hát, nézzenek, nem szokásom lopni :) ... Amire nincs pénzem, azt nem veszem meg. Amire meg szükségem van, arra spórolok. DE "égető" szükségét egy sminkterméknek sem érzem. 

12. Ha egy dolgot megváltoztathatnál az arcodon, mi lenne az?
Az orrom. Nem tudom, hogy milyen illene az arcomhoz, de ezt valahogy nagynak tartom. Azért nem műteném meg, annyira nem zavar :) ... 

13. Ajándékoztál már el, vagy dobtál ki olyan sminkterméket, amiről azt hitted sosem lesz rá szükséged, végül mégis hiányzott és megbántad, hogy megszabadultál tőle?
Gondolkodom, de szerintem nem... Nem nagyon szoktam kidobni dolgokat, csak ha már kifogytak. 

14. Annak érdekében, hogy sminkeket vásárolhass, le kell/kellett mondanod egy másik szenvedélyedről? (pl. cipők, könyvek, táskák)
Nem. Csak nem tudok annyi pénzt félrerakni sajnos, mint amennyit illene/tudnék ^^" ... 

15. Előfordult már veled, hogy a munkából/suliból hazatérve belenéztél a tükörbe és elborzadtál a látványtól?
Nem. Ilyenkor nem nézek tükörbe, mert túl fáradt vagyok és inkább csak pihizek :) ... 

16. Sminktetoválás – megfordult már a fejedben?
Egyszer-kétszer. De igazából majd egy "ékszer-tetoválást" szeretnék, amit tudtommal hasonló eljárással készítenek :) ... 

17. Elgondolkoztál már valaha azon, esetleg összeszámoltad valaha, hogy eddigi életed során összesen mennyi pénzt költöttél sminkcuccokra?
NEM! Eldöntöttem, hogy sose fogom összeszámolni hogy erre vagy arra mennyit költöttem, mert tuti hogy a maradék hajam is kihullana :D ... 

18. Vállalnád, hogy te készíted el a saját esküvői sminkedet a nagy napon?
Mivel szerintem nem lenne semmi "kirivó", így talán bevállalnám :) ... De gondoltam már egy "fehér csipke-sminkre" is, azt tuti nem vállalnám be :) ! 

19. Félsz a szempilla göndörítőtől?
Igen. Szerintem kissé bizarr, és mindig attól félnék, hogy mennyi szempillám sikerült kitépni a "kapkodás" miatt :S ... 

20. Ha egy őrült tudós azzal állna elő, hogy kifejleszt vagy továbbfejleszt bármit, amit szépségápolás témakörben kitalálsz, mit kérnél tőle?
A tökéletes szemceruzát! Ez pont oda tenné, és pont akkorát és olyan vastag csíkot, amit én szeretnék :D ... Vagy a tökéletesen fedő körömlakkot, ami tökéletesen fekete... :)

5 megjegyzés:

  1. ez aranyos ^^ nem kell félni a szempilla göndörítőtől, jó kis cucc az :)

    VálaszTörlés
  2. Hát a biztonsági őrök engem is kiszúrtak már párszor maguknak. Többször is. Nemcsak drogériában, sima boltban is. Mert ha nem találok valamit, akkor képes vagyok ötször is végignézni egyesével minden terméket a környéken, csak hogy rátaláljak. Meg egyszer egy táskába szerettem bele a Rossmannban, de feltétlenül tudni akartam, hogy belefér-e egy A4-es füzet. És mivel nem volt eladó a környéken, pedig nagyon kerestem, végül fogtam magam, kivettem a táskámból egy füzetet és hozzámértem a táskához. Na ezt valahogy kiszúrta a biztonsági őr (talán kamerán) és onnantól végig követett. :D

    VálaszTörlés
  3. Hát, ne is mondd... A múltkor kerestem egy üzletet, mert tudtam hogy hol van - nagyjából :D -, de pontosan azért nem tudtam, hogy akkor most jobbra vagy balra kell fordulni. És ez a Nagyáruház emeltén történt, ahol szerintem 1 biztonsági őr van, max 2 a folyosón, és láttam hogy már nagyon néz magának, hogy én mint valami hülye erre-arra járkálok, nézek mindent :D ... Pedig csak egy boltot kerestem :D !
    Szintén itt az egyik üzletben van egy Norbi Update-es biztonságiőr (kb 160 centi magas, és tök úgy néz ki mint az az Update Norbi :D ), az komolyan mondom, akárhányszor megyünk be oda - mindig veszünk kosarat is -, jön, kezében egy kosárral, és már nyújtja, hogy "Kosár használata kötelező!" :D Mi meg mutogatjuk neki a sajátunkat... Hihetetlenek :D ...
    Vegazus, végül megvetted egyébként a táskát ^^?

    VálaszTörlés
  4. Vicces lehet a Norbi :D
    Megvettem a táskát, igen! Az őr egészen a pénztárig kísért a tekintetével, le nem vette rólam a szemét. Az volt a kedvenc táskám egyébként, de csak úgy fél évig tudtam használni sajnos, mert nagyon hamar, csúnyán lekopott több helyen is és kifoszlott, és nem lehetett vele mit kezdeni. :(

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...