2011. november 3., csütörtök

Praktika - Egeres, masnis nyakék


Az Ő történetét muszáj úgy érzem elmesélnem :) ...
Történt ugyanis, hogy megláttam egy játékhirdetés nyereményét, egy gyönyörűséges nyakláncot. A kis képet nézve első gondolatom az volt, hogy "Milyen klassz delfin kapcsot szerelőkarikaként használni!". Ám ahogy kinagyítottam a képet, láttam hogy tévedtem - szerelőkarika furcsán mozdult, vagy a fények játéka miatt láttam delfin kapocsnak - mivel egy szimpla, egyszerű karika volt.
Nos, ezt a dolgot rögvest isteni szikraként értelmeztem - főleg, mert mostanában kerül ez a szikra -, kiborítottam a kapcsos tálamat, és szerencsémre - még mindig az isteni szikrára gondolva - találtam is benne két delfinkapcsot, azonos méretben.
Innentől fogva nem volt megállás :) ! Jött a lánc, a masni összefabrikálása, és persze egy édes kis egérke is.
A szerelőpálcámon a hurkok még nem az igaziak, tudom ^^", de már dolgozom az ügyön, hogy olyan szépek és jók legyenek, mint Vegazusé szokott lenni :) ... Mert hát ő számomra a drótozás nagymestere.


Ha esetleg valakinek megtetszik, az nyugodtan írjon egy e-mailt a petra.karasz@gmail.com-ra, alkatrészekért szívesen cserélek :)

1 megjegyzés:

  1. Hát ez a masnis egér nagyon édes! :) És jó ötlet, hogy másra is rá lehet akasztani a kapcsokkal.
    Megtisztelő, hogy nagymesterként gondolsz rám, de nem vagyok ám olyan ügyes!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...