2011. november 25., péntek

"Újonnan" szerzettek

Megint jó sok mindent "összevártam" :) ...

Papírtányérkák  - gyöngyfűzéshez, glitterszóráshoz. Egy vidiben láttam ezt a megoldást és nagyon megtetszett;
amint láthatjátok félbe van hajtva kicsit, így könnyen vissza lehet szórni a tartókájába :) ! 

Ez csak érdekesség - kivételesen ilyet vettem, mert én úgy tudom, hogy a Garnier  inkább hajápolási
dolgokkal foglalkozik, és meglepődtem, hogy van dezodoruk is - naná, hogy ki kellett próbálni :D ! Egyébként,
több féle is van, és szerintem nagyon érdekes illata van :) ! És nagyon tartós is! 

Tortapapííír ^^!!! Vééégre, nagy nehezen találtam "kis boltocskámban" (persze ott kerestem utoljára :D )
és nagyon megtetszettek ezek a "pillangó" minták :) No, mostmár csak ügyeskednem kell ^^ ... 

Múltkorjában vettem szőlőcskéket, és most találtam a gyártótól tengericsillagokat :)
Bár még a szőlőket se használtam semmire, remélem hogy hamarosan elkap az ihlet, mert nagyon tetszenek
ezek a különleges anyagú kis díszek :) ! 

Beleszerettem a színes harisnyákba. Persze nem a csilli-villi, atomflitteres, túlcsicsás fajtákba, hanem
- főleg - a pasztell színűekbe. Vettem is egy bordó (sajnos a képen inkább barnának tűnik :( ...) és egy királykék
színű harisnyát (ennek a színe is "intenzívebb"), de ez a gonosz szürke idő nem igazán akarja az igazi színeket
átadni a kamerának :( ... Még ezt kellene valahogy megtanulnom (a kézremegésem leküzdésén kívül :D ) hogy
hogyan hozhatnám elő a dolgok valódi színét minden időjárási körülmény között :S ... 

Megint vettem pár szalagocskát - fekete és púder színűt, szép vékonykákat. Nagyon szépek , már
nagyon izgulok, hogy mi lesz belőlük :) !!! Vannak már elképzeléseim, de valódi tervek kevésbé...

A rövidáruboltban akadtam rá ezekre a tűzzománc-jellegű gyöngyökre. Majdnem olyanok mint a
tűzzománcgyöngyök, csak sokkal könnyebbek. Még a tapintásuk is nagyon hasonlít, épp csak az áruk
különbözik, nagyon is - ugyanis ezért a sok gyöngyért fizettem 180 ft-tot! 

GhostGirl-nél láttam múltkor, hogy most sok Essence termék le van értékelve 99ft-ra, igaz, a régebbi szériákból,
de gondoltam én is rájuknézek. Egyikük egy hosszan tartó, világos (a bőrömmel megegyező) rózsaszín szemceruza,
amit - terveim szerint - majd főleg rúzsok alá és "Nude" sminkekhez fogom használni.

A másik szerzemény, amit láthattatok fenn, az ez a körömdísz. Igazából azt hittem, mikor megvettem
hogy glitter :D , és csak itthon vettem észre hogy ilyen "flitterdarabkák" ezek valójában, de nem bántam meg,
de azt hiszem hogy nem nagyon fogom őket a körmömre tenni, inkább díszítéshez használom fel őket,
valahogy a körmeimen olyan nehezen tudom elképzelni... No, majd kísérletezek még velük :) ! 

Szintén Rossmanban vettem még pár "hiányterméket" - egy Bánfi hajhullás elleni sampont,
de Rival de Loop arclemosó tejet, és egy pamacsot is. Amíg édesanyámékkal laktam, volt egy pamacsom,
és nagyon szerettem, sajnos már elhasználódott :( , és akartam az új lakásba is venni, de valahogy eddig...
nem is tudom, valahogy csak nem jutottam el odáig, hogy beszerezzem :) ... DE most megtettem ^^! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...