2011. november 16., szerda

Vásárlás - Rossmannkodás

Tegnap voltam Rossmannban, és vettem pár dolgot :) ... Pedig eredetileg csak dezodorért mentem tesómnak ^^" ... 

Először Őt mutatnám, ugyanis annyira meglepődtem, hogy találtam 139 ft-ért csomagolópapírt, hogy úgy döntöttem nem hagyom ott, főleg hogy csomagolópapírt én legolcsóbban 199-ért láttam eddig. Így hát a kosárkámba került, mert csomagolópapír minden Karácsonyra kell, ráadásul az árához képest nekem nagyon tetszik a mintája :) !


Véééégre találtam egyszerű, fekete hajpántot, és nem gyerekméretben! Sőt, egy picit talán mintha nagy is lenne :) ... Az árával annyira nem vagyok kibékülve, 249 ft volt, a múltkor kettőt vettem ennyi pénzért, de hát ez van :D ... Legyen, az a lényeg, és örülök hogy találtam :) ... 


És még két körömlakk :) ! A Lovely termékekre -25%ék kedvezmény van 19-ig, akit érdekel, az nézzen be szerintem! És végre én is kipróbáltam a "cracket", persze nem a drog változatát (hülye lennék... hónapok alatt 10 évet öregedni?!), hanem a körömlakkot :) ! Vettem egyet feketében - ez volt a Lovely-s, olyan 359 ft körül volt, illetve egy Essence szépség is landolt a kosárban ^^ , 72 - Time for romance, 349-ért. Gyönyörű piros csillámok vannak benne, és bár a körmömön kicsit rózsaszínes, az azért van, mert előtte gyöngyházfényű lakkot kentem alulra, barátnőmét, és sikerült rájönnöm hogy nem tetszik magamon a világos színű köröm. :D

2 megjegyzés:

  1. A körömlakkok nagyon szépek*-* Hál istennek be is váltak, én 2 félét is próbáltam és a végeredmény katasztrófa lett :S Tegnap vettünk egy másikat remélem az jó lesz, majd teszek fel én is képet róla. Meg barátnőmnek a műkörmét kentük ki ezüstös crackingel alatta fekete alappal és hát elképesztő lett a végeredmény :O Csináltam arról is képet, nagyon hardcore lett:DD

    VálaszTörlés
  2. Fúúú, az se lehet rossz :D ! Nem is rossz ötlet :) !!! Én most a bordó-fekete crack-be "szerettem" bele, de előbb meg akarom nézni hogy meddig bírja ki :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...