2011. november 20., vasárnap

Tortapapír keresőben...


Biztos egyéni bénaságomnak és határt nem ismerő tehetségemnek köszönhető, de sehol nem találok tortapapírt Szegeden... Vagyis, az Árkád nagyon drága papírboltjában találtam, de azt nem voltam hajlandó megvenni ^^", mert szerintem 4-5szerese a "rendes" bolti áraknak. Voltam Magyarország legnagyobb Spar-jaban - nem volt. Voltam Pennyben - ott sem volt. Voltam a nagy-Tesco-ban, és ott sem volt. Akkor hol van? Vagy jön a Karácsony, és úgy gondolják ,hogy Karácsonykor nem kell senkinek sem tortapapír?
Ezért, kérem, ha valaki tud - a fent említett helyeken kívül - Szegeden olyan boltot, ahol lehet kapni tortapapírt, az kérem súgja meg!!! :)) Nagyon-nagyon megköszönném ^^...
Ha nem lesz, akkor attól félek, hogy szegény mamámat kell lenyúlnom, ha van neki, de ahhoz meg nincs szívem :( ... Szegény mama, úgyis annyi fincsi tortát csinál, a dilis unokája meg még kunyeráljon is tőle tortapapírt :D ?

9 megjegyzés:

  1. Egyszer volt a Lidlben is, de csak idény szerű akció keretében, azóta se hoztak, pedig én is akartam venni.
    Ha nagyon nem találsz, akkor mi lenne ha magadnak csinálnál? (: Nem kell pont tortapapírból lennie és a mintát is magadnak tervezheted meg. Utána amúgy is csak a szemétben landolna, szóval rajzolásra fel!^^

    VálaszTörlés
  2. Ja, nem torta alá akarom, hanem akarok papírból csinálni pár aprócska díszt, és ahhoz kellene a széle igazából ^^ ... De arra gondoltam, hogy majd ellátogatok még egy helyre, hátha ott van :) ...

    VálaszTörlés
  3. Szia :3
    Javaslom nézz be a cukrászdiszkontba, ott nem is egy fajtét láttam, bár azt bevallom fogalmam sincs mennyibe kerül... :)

    VálaszTörlés
  4. Hmm, hát, köszi, majd benézek, hátha :) !!! Hol van ez a bolt :D ?

    VálaszTörlés
  5. A címe Bakay Nándor utca 24
    Megpróbálom elmagyarázni, hogy találsz oda, mert nekem is elég kalandos volt megtalálni. Először is a címen a kábelgyárnak a telephelye van, de nem kell megrettenni, csak be kell menni az udvarba és balra fordulva majdnem a végéig el kell sétálni, ott van egy kisebb ajtó. Sajnos elégé el van dugva a bolt pedig sok jó cucc van. Remélem tudtam segíteni.:3

    VálaszTörlés
  6. Hmmm, hát, köszönöm, azt hiszem hamarosan ellátogatok oda :) !! Egyébként árban milyen? Viszonylag tűrhető, nem veri ki a pumpát azzal, hogy 4-5xörös ára van?

    VálaszTörlés
  7. Ott olyan hú de sok hasznot nem pakolnak rá, vagy legalábbis olcsóbban szállítják be. Azt mondanám lenyelhető. Mi barátnőmmel például 700 Ft ért vettünk 1 kiló gyümölcsös rágót XD

    VálaszTörlés
  8. A Coop üzletláncban szoktam tortapapírt venni, a nagyobbakban lehet is miből válogatni. :)

    VálaszTörlés
  9. Hmmm, köszi szépen a tippet :) !!! Coop-ban valóban, nem néztem még szét :) !
    Mondjuk, pont ma találtam a "boltomban" :D , és persze ott nem kerestem csak :D ... Teljesen véletlenül leltem rá :D

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...