2011. november 18., péntek

GyBogi!!!

Holnap után éjfélig jelenezhetsz a nyereményedért (hiszen egy hete sorsoltam...tunk :D), ha nem teszed meg 20-ig, akkor mást fogok kihúzni (vagy tesóm, még nem döntöttem el :D ...)
Kérlek, ha látod ezt a bejegyzést, akkor VASÁRNAP éjfélig írj egy e-mailt a petra.karasz@gmail.com-ra a csuklóméreteddel, és azzal, hogy megfelel-e a világodnak a fehér szín, vagy valami mást szeretnél!!!

Vegazus, a te példányod pedig már elkészült, picit megint változtattam, ha nem baj :) , és szerintem legkésőbb szerdán már fel is adom :) ! (hétfőn-kedden zéházok, azért nem merem akkor beígérni :S ...)


a bal oldali "izgatottsága" miatt :) ...
... mert én is így izgulok most :D

1 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, köszönöm szépen, de igazán nem kell sietni, ráér nekem, a zh-id sokkal fontosabbak!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...