2011. november 13., vasárnap

Sorsoltaaam! ... öhhhmmm... Sorsoltunk :) !

Izgultatok? Én nagyon! :) Már akkor, amikor a neveteket írogattam fel a papírkákra! De nem is húzom tovább a szót, gondoltam arra vagytok kíváncsiak, hogy ki nyert :) ...

A Játékot November 11.én, éjfélkor zártam!


Összesen 15 jelentkező volt (nagyon-nagyon köszönöm nekik a jelentkezést!!!), és mivel:
1) mostanában 200, sőt, néha 300 látogató körül forog a blog napi látogatottsága T_T,
2) több mint 60 olvasóm van!!!
3) több mint 1000 hozzászólást írtatok már,
4) lassan eléri a blog az 50ezres látogatottságot,
5) lassan 850 hozzászólást írtam
6) nagyon szeretlek titeket :)))
... így nem 1, hanem 2 nyertest húztunk tesómmal! A sorsolási bizottságot szintén mi alkottuk. Tomi annyira "komolyan" vette a feladatát (mármint hogy nem szabad lesni), hogy húzás közben inkább filmet nézett :D )

És hogy kik lettek a nyertesek? 


GyBogi és Vegazus!!!

Kérlek, írjatok e-mailt a petra.karasz@gmail.com-ra a csuklóméretetekkel, és azzal, hogy megfelel-e nektek a fehér szín, vagy nagyon kívül esik-e a színskálátokon :) ! Illetve, hogy függőkkel-bigyókkal ellátott legyen, vagy csak "sima" a karkötő majd!
Amennyiben 1 héten belül, tehát November 20-ig nem jelentkeztek, akkor mást húzok (Persze, amelyikőtök jelentkezik, ahelyett nem húzok mást :) )!
Hát, nagyon örülök, hogy kiderültek a nyertesek, örülök lányok, hogy ti nyertetek :) !!! Remélem ti is örültök!

Akik esetleg most nem nyertek, azok ne csüggedjenek, szerintem fogunk még játszani :) ! 

11 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! :)
    Amúgy a játék "állásáról" is kapunk valami infót/kimutatást? Kíváncsi vagyok a dolgokra. :D

    VálaszTörlés
  3. Majd december elejére kell leadnom, és akkor fogom ide is bemásolni, igazából még nem kezdtem neki, csak a kérdőívet küldtem el ide-oda ^^

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok én is a nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  5. Jujjj de jóóóóóóóó! :) Nagyon örülök!! Köszönöm szépen Blithe, tündér vagy! Izé... goth tündér. :) És a gratulációkat is köszönöm és én is gratulálok a másik nyertesnek. Nem tudom, melyikőtök húzta ki a nevemet, de puszit küldök a szerencsés kézre! Éljen!! :)

    VálaszTörlés
  6. Hát, az pont én voltam ^^...
    Fura, de amikor húztam, pont az jutott eszembe, hogy te írtad azt, hogy milyen jó lenne megnyerni (valamelyik karkötő alá), és hogy vajon benne leszel-e a "kettőben" :D Meg is lepődtem, amikor kihajtogatva a lapocskát a te neveddel találkoztam szembe :D ! Biztos, valami 6. érzék vagy női megérzés :) ...
    A Goth Tündér megnevezés pedig nagyon tetsziiik ^^!!! Köszönöm ^^

    VálaszTörlés
  7. Na akkor ezentúl így hívlak, Goth Tündér! :) Tényleg jól ráéreztél. :) És gratulálok a sok-sok látogatóhoz, hozzászóláshoz, bejegyzéshez, mindenhez!

    VálaszTörlés
  8. Hát, nagyon szépen köszönöm, ne aggódj, én is nagyon meg vagyok lepődve :)))

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok én is, és várom a mesés kérdőívek eredményeit.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...