2011. november 25., péntek

Sorsoltam :)

Emlékeztek még a játékomra? Én már szinte alig :) ... DE ugye két nyertest sorsoltam, és az egyik nyertesem eltűnt :(((( ... Így - hogy az ígéretemet megtarthassam - sorsoltam még egyet, de neki már nem az ígért ajándékot adom, ha nem baj ^^", hanem egy szép kis meglepit :) ! 
Így, a nyertes nem más mint, mint a 13-as, Krisz (http://rougeandstyle.blogspot.com/)!!! 
Írj kérlek egy e-mailt a petra.karasz@gmail.com-ra a csuklóméreteddel és a címeddel :) !!! A nyereményedet hamarosan küldöm Posta bácsival :)

6 megjegyzés:

  1. ígratulálok a nyertesnek! Amúgy hogyhogy eltűnt? Leíratkozott a blogodról?

    VálaszTörlés
  2. Hát, szerintem nem is volt olvasója, mert nem volt feltétel :) ... Egyszerűen csak ... Eltűnt :D ... Nem jelentkezett a nyereményért :( ...

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az új nyertesnek! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is gratulálok az új nyertesnek. Remélem ő már jelentkezik. :)

    VálaszTörlés
  5. Hát, neki legalább megvan a blogcíme :D ...

    VálaszTörlés
  6. wiiiii :) jaj de örülök, mindjárt megy a mail :D

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...