2011. november 4., péntek

Véééégre, megjött a csomagom ^^!

Már nagyon, de nagyon vártam hogy megérkezzen a csomagom, és vagy elfelejtettek e-mailt küldeni az útra indításáról, vagy már nem divat, de egészen ma reggelig izgultam. De 5 órakor jött a mail (persze én aludtam, nem kell félreérteni, nem vártam rá ^^), és gyorsan el is szaladtam érte, amint tudtam ^^... Hajj, nagyon örülök, attól féltem hogy elveszett a rendelésem az éterben :) ... 


Rögtön egy olyannal kezdem, amit nem magamnak rendeltem ^^ (mondjuk ez az egyetlen olyan dolog, amit barátnőm kért), de olyan kis aranyosak, hogy gondoltam megmutatom nektek! Kis málnácska gyöngyök :)


Kis fityegők, a különleges, kissé virágos alakjuk miatt tetszettek meg, és rájuk van írva, hogy "Made with love". Nem aranyos :) ?


Kulcsóóók!!! Imádom őket ^^... Amint láttam hogy van, rendeltem is egy 10-es csomagot. Most azon kezdtem el gondolkodni, hogy lehet a végén kevés lesz :-/ ...


Szívecskék. Belőlük sincs sosem elég :) . Ráadásul, ezeknek különleges mintázata is van. Először nekem a légidomárok, meg a vízidomárok jutottak eszembe, tudjátok, az Avatár - Aang legendájából ^^...


Szintén kis fityegők, "Celebrate" felirattal. Hogy mi lesz belőlük, még nem tudom, de olyan jó áron voltak, hogy egy ilyen is landolt a virtuális kosárkámban.


Távtartók, ezeket főleg Karácsony környékén fogom felhasználni, ajándékozás céljából. Amit a képen nem láttam a webshopban, de kézhez kapva nagyon megörültem neki (persze a saját képemen se látszik ^^"), az az oldalukon lévő sok kis lyuk. Így a gyöngy méretétől függően lehet a sorokat kialakítani, némi szabadságot hagyva az alkotónak. Ez szerintem nagyon praktikus :) !


Fejes szerelőpálcák. Nagyon kell még gyakorolnom, így nem ártanak az ilyen kis apróságok :) !


Csengettyűk - amikor megrendeltem őket, még barátnőm azt mondta, hogy egy "csengős" karkötőt kér szülinapjára. Csak nemrég mondta, hogy még se csengős kell neki, inkább valami egyszerűbb. Bár ebből a szempontból jelenleg feleslegesek, ahogy a képet csináltam róluk, eszembe jutott, hogy valami jó kis Karácsonyi dísznek, kiegészítőnek milyen jópofák lennének! Persze még fogalmam sincs, hogy mi lesz belőlük, de valami biztosan :) ...


Szerelőkarikák. Ennyi fityegő mellé elkér pár :) , és amúgy is kifogyóban voltam belőlük (mint nagyjából mindig :) )


És vééégre, a fülbevalóalapok ^^! Már jó pár terv lapul a tarsolyomban, 10 párt rendeltem, de már most eszembe jutott, hogy lehet hogy kevés lesz :D ...


És végül, a Játékomra jelentkezetteknek két csomag gyöngy :) Mármint, pontosabban nem nekik, hanem magamnak rendeltem őket, de közvetetten nekik, hiszen az ajándék karkötőhöz fogom őket felhasználni. Az egyik, a már sokat emlegetett különleges, háromszög alakú gyöngy. Annyira megtetszett, hogy ilyen érdekes, bár picit csalódás volt, hogy a valóságban annyira nem tűnik fel - vagy csak nekem nem? - a "háromszögessége" ... Remélem a szerencsés nyertes jobban fogja látni :) ...


... A másik csomag gyöngy pedig ez a gyönyörű, ezüst csoda. Beleszerettem, bár a kamera nem volt hajlandó képet csinálni róla, vagy 4-5 képet előttem, és ez lett a legélesebb :-/ ... Képzelhetitek, hogy akkor a többi milyen lett!


Remélem tetszenek, és ti is ugyanolyan kíváncsian várjátok a készülő dolgokat, mint én ^^! 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kincseid lettek! :) Nekem a csengőkről az jutott eszembe, hogy hasonlítanak a karácsonyfa gömbökhöz. Csinálhatnál egy miniatűr karácsonyfát valamiből, és ezek lehetnének a díszek rajta. De ez csak egy ötlet. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is valami hasonló ugrott be :D ! Igazából, a Karácsonyfánk se túl nagy, olyan 20, 25 centis, és szerintem arra is jó lenne, csak még ki kell találnom :) ...

    VálaszTörlés
  3. Akkor arra lehet hogy még jobb lesz. :) Mindenesetre majd mutasd meg légyszi, akármihez is használod! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát, szerintem majd lesz mutogatás, mert még nem tökéletes a Karácsonyi dekorációnk :D , minden évben dolgozunk rajta =)))

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...