2012. március 6., kedd

I wish to be a victorian lady... - Kiegészítők 2.

Hoztam megint sok pár szépséget :) ... Nyálcsorgatók, szívfájdítók. Főleg victorian, de megint került bele steampunk ^^" ...

Fűzős-karkötő. Gyönyörű :) Imádom ^^! Főleg,hogy még fűző-alakot is csináltak neki!!!
Ötletes, szép :) ... Nekem egyedül ez a "cipő-fűző" összekötő nem tetszik, ott szebb lenne
némi selyemszalaggal :) ... Valahogy... igényesebb lenne, szerintem ^^" ...
Tolltartó :) ... Ez is gyönyörű darab, bár szerintem még "viktoriánusabb" lenne (már
ha létezik ez a szó :D ) ha fekete-fehér csíkos anyagból készült volna! Nagyon érik bennem
a gondolat hogy csinálok egy ilyesmit, csak egy szép csíkos anyagból :))) ... Egy olyan anyaggal
már úgyis régóta kacérkodom, nagyon kellene, jó pár dolgot varrnék belőle :) ... Ráadásul olyan régen
varrtam már, hogy lassan az idejét sem tudom! 
Steampunk-pendrive! Látott már valaki ennél szebb pendrive-dizájnt :) ?
Na jó, talán azok az aranyos kis állatosok jobbak ennél ^^... De szerintem ez is baromi jó ^^.
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELL!!!! 
Kámeás hajtű. Sírok. Nagyon jó lenne egy ilyen a birtokomban :))) ... 
Lakás dekoráció. Pár ilyen se lenne rossz :)))) ...
Kámeás gyűrű.
Ha 100 ilyenem lenne, szerintem annyi se lenne elég belőle :))))
Ebédlőbe való kiegészítők. Szintén kéne pár ilyen ^^. 

Hát, mára azt hiszem ennyi :) ...

3 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...