2012. március 4., vasárnap

I wish to be a victorian lady... - Kiegészítők 1.

Szerintem, ha a viktoriánus kor ékszereire gondolunk, akkor a legtöbbünknek a kámeák jutnak eszébe - és hát... való igaz. Van-e szebb mint egy gyönyörűséges gyöngyökkel körbefogott kámea? Az akkori kor embereinek volt ám ízlése :) ! Nem is akármilyen!

A képek közé bekerült pár "steampunk" cucc is - de csak azért, mert a steampunk elemei között egész sok olyan szépséget találunk, amely beleillene/illik ebbe a korba.

Kámea, fekete háttérrel, fekete gyönggyel - ez egy "goth-álom" :) ! 
Gyönyörűséges nyakék, szépen megmunkált, gravírozott medállal
Gyönyörűen megmunkált, díszes rózsafüzér, antik-barna gyöngyökkel
Kiegészítők tömkellege - ruhák, legyezők, berendezési tárgyak, a korhoz hűen
Egyik kedvencem - gyönyörűen kidolgozott "kámeás", gyöngyös
bross, a viktoriánus kort idézve
Ez elméletileg egy steampunk-karkötő, de szerintem ha egy viktoriánus bálban egy
ilyennel a kezünkön léptünk volna be, mindenki csak ámult-bámult volna hogy milyen
gyönyörűség is van rajtunk :) ! Imádom. Kell!!! 
Egy másik hatalmas nagy kedvencem - csontvázkezes kiegészítő.
Egy ilyet (vagy csak sima csontvázkezet) muszáj lesz egyszer nekem is
beszereznem, de eddig még nem találtam fehérben vagy "csontszínűben",
csak zöldben :( ... De annyira klasszak, hogy KELL!!!! :D
Bár ez a kép elgondolkodtatott, hogy mi lenne, ha vennék egy zöldet, és lefújnám ezüsttel...
Steampunk körmök - csak azért kerültek ide, mert gyönyörűek!!!
És egy másik nagy kedcenc - kámeás, kulcsos nyakék, ráadásul lila gyöngyökkel! Azt
hiszem nyugodtan mondhatom, hogy ez egy goth-steampunk-Blithe-álom :))))

És igen, ez az első része a "Kiegészítőknek" :) ! Még lesznek, bőven lehet rájuk számítani, mert (mint gondolom minden nő ^^" én is) imádom őket :))))))))))))))))) !!!

4 megjegyzés:

  1. Jajj, vannak köztük olyan szépek...! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem mondanék egyikre se nemet, ha hozzám akarnák dobni :))))

      Törlés
    2. :) Persze, én se, de a csontvázkezes cucc, meg az utolsó nyaklánc a kedvenceim...:D

      Törlés
    3. Valahogy sejtettem :D ... És persze meg is tudom érteni ^^... Nekem arra a csontvázkézre nagyon régóta fáj a fogam... Be is fogok szerezni lassan egyet, az biztos :D !

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...