2012. március 20., kedd

Filmajánló - Tenacious D

Valamit írok, mert megint csendben vagyok, holnap ugyanis írunk egy édes kis zéhát, az anyag sem könnyű ^^" ... Családpszichológia. Sok-sok elmélet és sok-sok elméletalkotó. És talán még több fogalom... Ráadásul csütörtökön is zéhá... Jujjdejó :P ...

De nem bírom ki hogy ne írjak semmit :)))))


Ismeritek a Tenacious D-t? Mármint a filmet. Biztos ismeritek, hiszen 2006-os darab. Mégis imádom. :)))

Amikor először láttam, még nem igazán tudtam értékelni és szeretni, bár a zenéket mindig is zseniálisnak tartottam benne. Túlzásnak tartottam az egészet, de mostanában újra megnéztem, és rájöttem hogy nem csak a zenék nagyszerűek benne, hanem tényleg a történet is sokrétű, és furcsa módon az igaz barátság témáját dolgozza fel.

Igazából a film zsenialitását nem biztos hogy csak Jack Black "humorában és tehetségében" kell keresni, ahogy jó páran írták, hanem szerintem a baromi jó zenékben is - amiknek a klassz hangzása mellé poénos, és a történethez illő szövege is van. Ezen felül még olyan rocktörténeti sztárok //:D// is helyet kapnak a filmben, mint Dio, vagy épp Dave Grohl (aki régebben a Nirvana-ban játszott, most pedig a Foo Fighters énekese, ha így ismerősebb), de többek között még Ben Stiller is megjelenik benne.

Dave Grohl, mint a "Sátán"
Igazából nekem az egész filmben a kedvencem az a "finálé" - a párbaj a Sátán és JB-ék között. Az a zene... Imádom :D ... Szerintem benne van a legtöbbször hallott Top5 szám között nálam. Megunhatatlan :) ... Ez a zene annyira színes, vicces :) ... Imádom. De lehet, hogy Dave Grohl hangja miatt, ugyanis szerintem teljesen más színben jelenik meg, mint a Foo Fightersben, és egyáltalán nem rossz :) !!!


Imádom ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...