2012. március 25., vasárnap

"Melanistic"

Kérdeztem Gúglit mi ennek a magyar megfelelője, nem válaszolt. Így, nem akarok én korszakalkotó lenni, használjuk az angol kifejezést :) ....
Gondoltam hozok pár érdekességet, amíg tanulok és "kísérletezem" a gyurmával (jobban mondva bénázok... barátnőm figyelmeztetett, hogy hiába van ráírva ,hogy 30 perc, annyi nem kell neki... Petra - vagyis énke - 5 órás szenvedését "sütötte túl", amitől kicsit alábbhagyott a lelkesedése...)

De most jöjjenek az igazi "trú-gótok", a melanistic állatok :) ! Aki nem tud esetleg angolul, annak elárulom, hogy a kép tetejére lényegében annyi van írva, hogy a "melanistic" az ellentéte az "albínónak". Ezek az állatkák befeketülnek kifehéredés helyett. Az albínók is gyönyörűek, de nekem ők is nagyon tetszenek :))) ...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, bár sajnálom, hogy nem lehet nagyobban is megtekinteni a képet. :)
    A gyurmázást meg szerintem ne add fel. Én annak idején műanyag tálon sütöttem és szó szerint beleégettem a szétsült gyurmát. Zseni voltam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy adtam fel :) ! Csak kell egy kis idő, mire regenerálódok, szerintem holnap ismét megpróbálkozom vele :) ... Reménykedem ^^!

      Törlés
  2. De jó, nem tudtam, hogy ilyen is létezik! Nagyon szépek!
    Kíváncsian várom a gyurmás alkotásaidat is! :) Én azt se bánnám, ha az "elrontottakat" is megmutatnád.

    VálaszTörlés
  3. Váó! A kígyó milyen gyönyörű *.* Szép kis állatkák :)
    És én is kíváncsi vagyok a gyúrmányaidra^^ Hajrá!

    VálaszTörlés
  4. Benjamin majdnem úgy néz ki, mint a fekete tengi, csak neki van vörös punk haja, így sztem még menőbb is. haha :DD

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...