2012. március 22., csütörtök

Nagybevásárlás

Volt ma majdnem szabad 3 órám (zéhá után nem tartott a tanárunk órát, a következő pedig elmaradt), és nem volt kedvem hazajönni, helyette megbeszéltem Renike barátnőmmel hogy elmegyünk "nagybevásárolni". Muszáj volt, mert egyszerűen nincs tavaszra cipőm. Van pár sarum, de balerina-cipőm csak egy van, ami már kezd szétmenni, mert nagyon szeretem ^^, régóta is megvan. Így hát körbejártunk jó pár boltot, sok szépséget sikerült beszerezni :) !

Először is ezt a gyönyörű fekete topot, kis fehér csipke betéttel. Nem volt 1800 forint, így szerintem nagyon megérte :) ... Ráadásul nekem olyan "extra" igényem is van hogy egy felsőn ne legyen ezernyi flitter, meg hülye print, meg nyaktól hasig érő minta... az egyszerűséget szeretem :))))


Ilyen szép a nyaka, imádom ^^


Egy másik boltban is találtam egy szépséget, ő is 2000 forint körül volt, viszont már régóta szerettem volna egy ilyen "gyöngy-díszítéses" szépséget :) ...


... gondoltam rá, hogy majd varrok rá szép csipkét, a gyöngyök alá. Még lehet hogy nem kap csipkét, majd ki kell találnom még :) ...


Vettem pár harisnyát is - kettő ebből "sima", egyszerű, a másik pedig le volt értékelve, apró kis minta van a hátulján - egy kis csík és egy korona. (Rita barátnőm jót nevetett is, hogy a harisnya is "Rita" márkájú :D - itt volt nálam most leellenőrizni hogy miket is szereztem be)


És a nap lényege - balerinacipő! Az új kis szépségem, 2500 körül volt, szerintem megérte :) . Először egy fekete lakkot néztem ki, az 2000 körül volt, de az volt a problémám vele, hogy nagyon kemény volt - ellenben ez nagyon puha cipő, így bízom benne hogy nem fogja kitörni a sarkam :))) ...


Fel is húztam, hogy lássátok - a szép kék harisnyámmal ^^. Rita barátnőm úgy hívja ezt a harisnyám, hogy a "Hupikék törpikés" :D ... Kicsit tényleg olyan, de attól még imádom, főleg az egyszínű kék felsőmmel ^^...


Voltunk Rossmannban is, ahol a "szokásos" hajgumi mellett bekerült még egy lakk is a kosárkámba...


... a körömlakkba pedig beleszerettem, amikor Ani-nál láttam - olyan, mintha 4 lakkot vettem volna :) ! Imádom ^^!


És hamarosan jön a rendelésem tartalma is, ugyanis ma megjött a csomag is :) ! Nagyon megörültem annak is, ilyenkor úgy érzem, mintha Karácsony lenne :))))

7 megjegyzés:

  1. jajj,az a balerina cipő csodásan néz ki *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon megörültem, amikor megláttam, főleg hogy még méretem is volt belőle, ami nálam néha lehetetlenség :D ...

      Törlés
  2. De szép kis felsők :) A cipellő is nagyon édes, és még zöld is^^
    Nekem is vannak olyan harisnyáim (a sima) én szeretem őket, csak óvatosan kell bánni velük.
    Egyébként örülök, hogy emlékeztetsz, nekem is kell csinálnom egy ilyen postot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, helyes, írjál :) !

      Tényleg zöldnek néz ki a cipő, eddig nem is figyeltem fel rá, de igazából fekete, csak már sötétben csináltam a képet, és sajnos nem az igaziak a színei :S ...

      De azért köszönöm ^^

      Törlés
  3. A felsők iszonyat jók *.*
    A cipő nem az én műfajom, de jól mutat, lolis :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^!

      Igen, nekem is az jutott eszembe, hogy olyan loliable :)

      Törlés
  4. Nagyon szép dolgokat vettél (: A csipkés és gyöngyös-rózsás felsők olyan kis bájosak ^^ A csíkos-koronás harisnyába meg szerelmes lettem *-* Elég Goth Loli beütése van^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...