2012. március 2., péntek

I wish to be a victorian lady... - Bélyegek

Azt hiszem, a bélyegekről mindig kevés szó esik, ha valaki egy kort mutat be - de miért? Szerintem érdekesek :) ! Egyébként eszembe jutott, hogy a filmekben szokták ezt a "rossz csajozós" dumát mondani, hogy "Fel jönnél hozzám? Megmutatnám a bélyeggyűjteményem!" - na, ha nekem valaki azt mondaná, hogy "Megmutatnám a viktoriánus bélyeggyűjteményem!", én húznám őt, hogy látni akarom :D ! Mert bár nem értek a bélyegekhez, de azért szeretem őket elnézegetni, olyan szépek, kifinomultak :) ...

De nézzük is, miket gyűjtögettem itt össze!

Indiai bélyeg a korból, természetesen Viktória királynővel
5 centes amerikai bélyeg
4 centes amerikai bélyeg, Kolombusz Kristóf emlékére
Egy gyönyörű, fiatal Viktória királynő :) ...
"3 félpennis" értékű bélyeg
Szintén a szép, fiatal Viktória királynő arcképével díszített bélyeg
modern kori feldolgozás - bélyegen a kor divatja
Modern kori feldolgozás - bélyegen a "valódi hölgy" :)

Remélem tetszett ez a kis szösszenet :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...