2012. július 2., hétfő

Liebster Díj / Liebster Award



Goth Mary Poppinstól kaptam, köszönöm szépen *,*
( Get it from Goth Mary Poppins, thank you so much *,* )


A szabályok:
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést fel kell tenni a jelöltjeinknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni
- Nincs visszaadás/visszajelölés

The Rules: 

Each person must post 11 things about themselves. 
Answer the questions the tagger has set for you. 
Create 11 questions the tagger has set for you. 
Choose 11 people and link back to them. 
No tag backs.


11 dolog / 11 things


1. Idén életemben először "trágyáztam" a növényeimet :D
1. That was the first time, when I "fertilize" my plants :D 


2. Legtöbbször este alkotok, egy bagoly vagyok :)))
2. Most of the times I crafting at night, I'm an owl :))))


3. A legnagyobb álmom egy saját, óriási Kreatív Hobbi Bolt, felszerelve szinte az összes hozzávalóval.
3. My biggest dream is own a big Creative Hobby Shop, with nearly every possible stuffs. 


4. Nagyon szeretek enni és imádok sütni-főzni is ^^ ...
4. I really love to eat, and also adore cooking-baking ^^... 


5. Lassan egy éve nem vezettem már, pedig van jogsim (lassan 3 éves lesz) - de sajno nincs autóm :( ... Általában anyáék kocsiját szoktam vezetni.
5. I didn't drive a car for a nearly a year, but I've got a driving licence (It's going to be nearly 3 years old) - but I don't have a car :( ... I always drive my parent's car. 


6. Nem bírom a fájdalmat.
6. I can't handle the pains. 


7. A tusfürdőim gránátalma-málna és rózsa illatúak.
7. My showing gels smell like pomegranate-rasberry and rose.  


8. Nagyon szeretek úszni, de a strandokat és uszodákat utálom. Jó lenne ha lenne egy saját medencém :D ...
8. I really love to swim, but i hate swimming pools and beach. I wish to have a pool at home :D ... 


9. Általában hosszú szoknyát viselek ujjatlannal és szandállal nyáron. A kedvenc szoknyám még a szandálomat is takarja!
9. Usually I wear long dresses with tops and sandals at summer.. My favourite skirt is hiding my sandal, too!


10. Nagyon utálom a babahajam... Úgy nézek ki velük, mint egy 5 éves kislány... És ráadásul mindenhol ott vannak!!!
10. I really-really hate my "baby-hear"... They make me look like a 5 year old girl... And they are everywhere!!! 


11. Baromi meleg van odakinn T_T ...
11. It's sooo damn' hot out there T_T ...


A kérdéseim / My questions


1. Mikor kezdtél blogolni és miért?
1. When did you start blogging and why?


2. Van kedvenc édességfajtád?
2. Have you got any favourite type of sweeta?


3. Mit csinálsz a napjaid többségében?
3. What do you do in the most of your days? 


4. Van olyan kedvenc ételed, amit el tudsz készíteni?
4. Do you have a favourite dish what you can prepare? 


5. Kedvenc szín a körmeiden?
5. Favourite color for your nails?


6. Mi az az egy dolog, amit ha megtudnál megváltoztatnál magadon?
6. What would be that one thing if you could you would like to change in yourself?


7. Gyerekek vagy háziállatok? Melyiket választanád?
7. Children or pets? Which one would you choose?


8. Van kedvenc festőd? Ki az?
8. Do you have a favourite painter? Who is it?


9. Van olyan undorító dolog, amit soha nem tennél?
9. Any disgusting thing, what you would never do?


10. Van valamilyen babonád?
10. Do you have any superstition?


11. Valami, amit ki akarsz próbálni az életedben. 
11. Something that you want to try out in your lifetime.


Kérdések / Questions


1. Valami ciki sztori, ami megtörtént és később viccessé vált.
1. Some story, that was embarrassing when happened, but later became funny. 
- Amikor még Általános iskolába jártam, baromi nagyot fikkantam az akkori titkosszerelmem előtt. Tiszta vörös volt a fejem, de ma már csak röhögök ezen :D ...
- When I was in Primary School I felt down in front of my crush (It was really hurt!) My head was full red, but, now I'm just laugh at this :D ...


2. Egy furcsa tény rólad.
2. Any weird fact about you. 
- Nagyon-nagyon utálom a bogarakat - de a (z élő) pókokat szeretem.
- I really-really hate bugs - but I like (real) spiders... 


3. Mi akartál lenni, amikor felnősz?
3. What did you wanted to be when you grow up? 
- Elsőzör tanár, a szüleim után, azután színésznő, majd angol és irodalomtanár :D ...
- First, teacher, after my parents, after that an actress, and after it an english and literature teacher :D ... 


4. Legjobb Karácsonyi ajándék?
4. Best Christmas present ever? 
- Egyszer a tesómtól kaptam egy cuki Mikulás-sapkás plüss kutyust. Nem tudom miért, de azt hiszem ez a kedvencem :D ...
- Once I get a cute stuffed dog with Santa-hat from my brother. I don't know why, but I think that's my favourite one :D ... 


5. Mókás helyi hagyomány, amit te és/vagy a családod követ.
5. Funny local tradition that you and/or your family follows. 
- Őőőő... hmmm... Tesómmal "pizza-vasárnapokat" szoktunk tartani... Nem helyi, de a miénk :D ...
- Errr... mmm... We are having 'pizza-sundays' with my bro... It's not local, It's our tradition :D ...


6. Egy rossz zene, amit titkon szeretsz.
6. Worst song, that you secretly like. 
- A CSI:NY reklám miatt :D ...
- Because of the CSI:NY commercial :D ... 

 

A reklám / The commercial



7. Reggeli kismadár vagy éjszakai bagoly vagy?
7. Are you a morning bird or night owl? 
- Éjszakai bagoly. Nem kérdés :D ... 
- Night owl, of course :D ... 

8. Bakancsot vagy inkább a tűsarkút preferálod?
8. Do you prefer boots or pointy heels? 
- Bakancs ^^.
- Boots ^^.

9. Mi a kedvenc nasid?
9. What is your favourite snack? 
- Milka csoki *,*
- Milka chocolate *,*

10. Alkohol: igen vagy nem?
10. Alcohol: yes or no? 
- Igen. Mértékkel természetesen. 
- Yes. With limit of course.

11. Mi az utolsó álom, amire emlékszel?
11. What was your last dream you can remember?
- Biztos tudni akarjátok :D ??? Ok XD ... Az álmomban Csodanő voltam és próbáltam helyrehozni Loki és Thor kapcsolatát Supermannel X'D ... Meghívtam őket ebédelni :D ... Egy főző kocka vagyok :D ! 
- Are you sure you want to know :D ??? Ok XD ... In my dream I was Wonder Woman, and I tried to fix Loki's and Thor's relationship with Superman X'D ... I invited them with for a lunch :D ... I'm a cooking-geek :D ! 

Jelöltjeim / Tag

13 megjegyzés:

  1. Jaaaj, nagyon köszönöm^^ Időhiány miatt, válaszolnék itt a kérdésekre gyors, ha nem bánod? :)

    1. Mikor kezdtél blogolni és miért?
    Tavaly szeptemberben, először csak olvastam a blogokat, aztán rájöttem, hogy nekem már alapból annyi cuccom van, hogy akár bele is kezdhetnék, egy jó darabig nem lennék témahiányban :)


    2. Van kedvenc édességfajtád?
    Nem tudom a palacsinta mennyire tartozik ide, de teljesen mániákus vagyok!


    3. Mit csinálsz a napjaid többségében?
    Mostanában főleg csak tanulok meg a szünetjeimben néha felnézek netre, mint mosni, de egy átlagos napon szinte mindent: sulizok, edzek, blogolok, este megnézek 1-2 sorozatot, városban flangálok stb.


    4. Van olyan kedvenc ételed, amit el tudsz készíteni?
    A lasagnet két éve tanultam meg, kiderült, hogy nem is olyan nehéz, azóta már annyian dícsérték, hogy kezdek büszke lenni magamra^^Ezenkívül a házi girosz is nagy kedvenc.


    5. Kedvenc szín a körmeiden?
    Fekete, piros és pink.


    6. Mi az az egy dolog, amit ha megtudnál megváltoztatnál magadon?
    Ha a külsőt nézzük akkor mindenképp az orromat kisebbíteném meg, ha belsőt akkor pedig sokmindent.


    7. Gyerekek vagy háziállatok? Melyiket választanád?
    Most egyértelműen a háziállatot, nemrég kaptam egy nagyon ééédi labrador kölyköt, azóta láv.


    8. Van kedvenc festőd? Ki az?
    Igazából sosem voltam egy nagy műkedvelő, viszont a One Tree Hillből imádom Payton képeit, persze, tudom, hogy azokat csak a kezébe adták, de a stílus nagyon megfogott.



    9. Van olyan undorító dolog, amit soha nem tennél?
    Hát már elég sok undi dolgot ettem, de kígyótpókotcsúszómászót tuti nem tapogatnék meg soha.



    10. Van valamilyen babonád?
    Ez nem tudom mennyire babona, de régebben 3x egymás után előfordult velem, hogy miután kitettem a szobámba (fal,képkeretb estb.) az éppen aktuális barátommal készült közös képet, pont azután szakított velem mindhárom, persze nem ez miatt xd csak hülyén jött ki. Azóta ezt a képes dolgot kétszer is meggondolom, pl. a mostani barátom képét csak egy két év után kb. mertem kinyomtatni :D

    11. Valami, amit ki akarsz próbálni az életedben.
    Nagyon sok minden van. Nem lenne elég a kezelőfelület a felsoroláshoz :'D

    VálaszTörlés
  2. 3. kérdésnél nem mosni, hanem most is XDDD

    VálaszTörlés
  3. Kriszti, ráértél volna, nálam van hogy egy ilyen bejegyzés egy hónap múlva kerül ki :D ... De azért köszönöm ^^

    VálaszTörlés
  4. Fúú, köszönöm szépen! (: Annyi kedves díjat kapok tőled, drága Blithe, hogy nem győzöm viszonozni a sok szeretetet ^^:$

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon köszönöm. Igyekszem nagyon összeszedni magam, és valamelyik hajnalban, ha mindhárom csajosok alszik, akkor a blogomra is felkerül.:-)))

    Tetszik ez a játék...kiváncsi vagyok, hogy a jelöltjeim is válaszolnak-e??

    Hanyatlik kicsit a blogvilág.:-(

    Szép napot neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, én is észrevettem a pangást, de remélem csak átmeneti :) !

      Törlés
  6. Megcsinálom én is,de én nem ismerek 11 bloggert még...úgy is lehet, ha nincs annyi jelölt?

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a díjat, habár az utóbbi időben nem szolgáltam rá, de most megint kinyitott a blogom, és igyekszem a pótolni. :) A kérdésekre szívesen válaszolok, de egyelőre nem adom tovább a díjat, mert csak olyanoknak tudnám most adni, akiknek a nagy része már megkapta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fogalmazási hibákért bocsánat, nem tudok funkcionálni így 8 óra munka után. :'D

      Törlés
    2. Semmi baj, így is értettem :)

      Nagyon szeretem a blogodat, és remélem ismét sok-sok bejegyzést fogsz írni :) !

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...