2012. július 6., péntek

31 Ékszer - Lizzie Borden baltát ragadott ...


Ki is az a Lizzie Borden? Egy amerikai nő, aki a legenda szerint megölte édesanyját és édesapját, de mivel nem volt sem bizonyíték sem ésszerű indíték, így soha nem ítélték el. Szól is róla egy mondóka is ...

"Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
When she saw what she had done
She gave her father forty-one."

Nézzétek el a szegényes fordításom ^^", nem vagyok egy profi, csak egy lelkes amatőr, de gondoltam lefordítom, mert sajnos még nem hallottam magyarul :( ...

"Lizzie Borden baltát ragadott
És édesanyjára negyvenszer lecsapott.
Mikor észrevette hogy mit csinált,
Negyvenegyszer megcsapta apját."


Lényegében ő volt az ihletadója ennek a (viking ^^") masnis baltának. Igazán Blithe-osan elborult lett szerintem :) ... Gondoltam hogy festek rá egy kis "vért", de sajnos nem nézett volna ki szépen a mintázat miatt, így maradt alapjáraton.

Ez a baltácska már régóta megvolt, de szegényt nem tudtam mire használni, már azt gondoltam sose fogom semmire se használni ^^", de szerencsére most azt hiszem sikerült megtalálni a megfelelő állapotot :) ...


6 megjegyzés:

  1. Háhh, ez nagyon morbid :D klassz.

    VálaszTörlés
  2. Aranyos! :D Durva lett volna véresen! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen ^^ ... Még nem mondtam le róla, vadászok valami klassz kis baltát még lehet :D ...

      Törlés
  3. Nagyon jó!!! :) Nekem is tetszik. A fordítás is jó szerintem, ügyesen kihoztad a rímeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, próbáltam jónak megcsinálni ^^! Örülök, ha tetszik ^^.

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...